۲۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۸۲۳۰
آیت الله طبرسی:

اعتماد و دلدادگی مردم به روحانیت هر روز بیشتر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، سال 89 را فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و همدلی در داخل کشور دانست و گفت: با وجود توطئه‌های بسیار دشمن،‌ اعتماد و دلدادگی مردم به علما و روحانیت هر روز بیشتر می‌شود.
نماينده ولي فقيه در مازندران
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، در آخرین خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ‌مرکز این استان در سال 88 با اشاره به‌ فرا رسیدن سال جدید گفت: طیف‌های سیاسی باید ضمن زدودن غبار کینه و نفاق در خود زمینه توسعه و آبادانی ایران اسلامی را به ارمغان آورند.

وی عید نوروز را عید تغییر طبیعت و سنت الهی ایرانیان دانست و خاطر‌نشان کرد: با تغییر طبیعت و نو شدن سال باید افکار، قلوب و منش افراد جامعه نیز تغییر کند.

خطیب جمعه ساری در ادامه به نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن تمامی دسیسه های دشمنان بی‌نظیر بوده است و و ایشان با اعتماد به نفس کامل در مقابل همه توطئه های دشمنان ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران همواره تابع محض ولی فقیه خواهند بود، خاطر‌نشان کرد: ملت ایران در همه صحنه های انقلاب حضور داشتند و نسبت به این نظام احساس وظیفه می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد بی اعتمادی میان مردم و روحانیت گفت: با وجود توطئه‌های بسیار دشمن در این خصوص اما اعتماد و دلدادگی مردم به علما و روحانیت هر روز بیشتر می شود.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان انقلاب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تئوری تقلب در انتخابات را تبیین کردند، ادامه داد: اما اراده مستحکم و استوار ملت بزرگ و وحدت آفرین ایران اسلامی، نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به انتخابات پارلمانی کشور عراق اشاره کرد و بیان داشت: دشمن قصد دارد شائبه تقلب را در انتخابات عراق هم ایجاد کند./950/پ202/س
ارسال نظرات