۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۷۸۹۹۴
مخبرکمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس:

کوچکترین اقدام رژیم اسرائیل علیه ما، آخرین حماقت این رژیم خواهد بود

خبر گزاری رسا ـ مخبر کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: اینکه رژیم صهیونیستی سالهاست جمهوری اسلامی را تهدید می کنند و جرات هیچ اقدامی را ندارد ، بدان خاطر است که آنها از توانمندی نظام در برابر دشمنان آگاهی دارند.
کاظم جلالي، خبر کميسيون امنيت ملي مجلس
دکتر کاظم جلالی نماینده منتخب مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با تهدیدات سران رژیم غاصب قدس علیه جمهوری اسلامی و حمله مجدد به نوار غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی میداند که کوچکترین اقدام این رژیم علیه ایران عواقب سختی برایش خواهد داشت.

وی افزود: اینکه رژیم صهیونیستی سالهاست که جمهوری اسلامی را تنها تهدید می کند و جرات هیچ اقدام و مواجهه ای را ندارد بدان خاطر است که آنها از توانمندی نظام در برابر دشمنان آگاهی دارند.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگونه حماقت این رژیم علیه کشورمان عواقب سختی حتی برای حامیان آن خواهد داشت یادآور شد: در هر صورت این رژیم اگر بخواهد اقبال خود را بیازماید می تواند دست به آخرین حماقت بزرگ خود بزند و خود را با آن مواجه کند.

وی در رابطه با ادعای حمله مجدد رژیم صهیونیستی به غزه نیز گفت: با توجه به گزارش گلدستون رژیم غاصب صهیونیستی باید مورد محاکمه قرار گیرد و نهادهای متولی بین المللی در این زمینه باید این موضوع را پی گیری کنند.

جلالی ادامه داد: متاسفانه عملکرد ضعیف و کوتاهی شرم آور جامعه بین الملل در این زمینه نشانگر نفوذ رژیم صهیونیستی در آنها بوده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در رابطه با تلاش رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجدالاقصی نیز ابراز داشت: در خصوص تلاشهای در حال انجام رژیم اشغالگر قدس برای تخریب مسجد الاقصی، انتظار داریم کشور های اسلامی از طریق سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی واکنش مناسبی به آن نشان دهند.

وی گفت: علی رغم این که اصولا" سنگ بنای سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی در سال 1969میلادی در پی آتش زدن مسجدالاقصی برای حمایت از قدس شریف نهاده شد، متاسفانه امروز در بحرانی ترین زمان برای قدس، شاهد بی تفاوتی این سازمان نسبت به آن هستیم.

مخبر کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: طبیعتا در این شرایط از دستگاه دیپلماسی کشورمان انتظار داریم به خوبی نقش خود را در این زمینه دنبال کند و تلاش خود را در حوزه دیپلماسی نسبت به موضوع داشته باشد. /955/ت301/ج
ارسال نظرات