۲۳ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۷۹۱۳۲

نخستین حضور فقهی آیت الله شاهرودی در رسانه ملی

خبرگزاری رسا ـ تازه های رادیو معارف و کانال انگلیسی ندای اسلام درفصل بهار از سوی مدیر رادیو معارف تشریح شد.
راديو معارف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف، در جمع خبرنگاران گفت: پس از سپری شدن ایام تعطیلات و پخش ویژه برنامه های نوروزی، برنامه ریزان رادیو معارف به منظور حفظ روحیه نشاط و پویایی در بین مخاطبان این رسانه، اقدام به تولید برنامه هایی با موضوعات جدید برای پخش از ابتدای اردیبهشت ماه نموده اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نامگذاری سال 1389 با عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری، برنامه هایی با این موضوع از ابتدای سال و از همان برنامه تحویل سال شروع نمودیم و سپس در طول ماه فروردین، مجموعه برنامه های گزارشی با عنوان مجله روز و گزارش های خبری با این موضوع تهیه کردیم.

حجت الاسلام لطفی نیاسر اظهار داشت: در همین راستا از ابتدای اردیبهشت ماه نیز برنامه ای با حضور کارشناسان برجسته حوزوی و دانشگاهی در گروه فرهنگ و ادب تهیه شده است که با بهره گیری از منابع دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری به موضوع همت مضاعف و کار مضاعف به خصوص در بخش فعالیت های فرهنگی و دینی می پردازد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین گروه خبر و برنامه های سیاسی نیز در نظر دارد در مصاحبه هایی با دستگاه های مختلف نظام و موسسات و مجموعه های بخش خصوصی، به راهکار ها و مولفه های همت مضاعف و کار مضاعف بپردازد و این موضوع را در برنامه هاو اقدامات این دستگاه ها پیگیری نماید.

دبیر شورای معارف معاونت صدا افزود: با عنایت به ابراز علاقه طلاب و فضلاء مکرم در خصوص پخش درس خارج اصول حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی این امر با پیگیری های رادیو معارف به انجام رسید و این سلسله دروس از اردیبهشت ماه امسال تحت عنوان مبانی فقاهت روز های شنبه و یکشنبه ساعت 22 پخش خواهد شد.

مدیر رادیو معارف یادآوری کرد: شایان توجه است که این نخستین حضور علمی و فقهی آیت الله شاهرودی در رسانه ملی است.

حجت الاسلام لطفی نیاسر در خصوص برنامه های بهاری کانال ندای اسلام نیزگفت : از ابتدای اردیبهشت ماه، کانال ندای اسلام یک ساعت به تولید خود اضافه خواهد کرد. همچنین سه برنامه به فهرست برنامه های این کانال اضافه خواهد شد.

وی اظهار داشت: جاودانه ها که به معرفی چهره های شاخص ایرانی اسلامی خواهد پرداخت، مجموعه سیره معصومین و تفسیر سوره نساء با کارشناسی دکتر بخشایشی سه برنامه ای است که تقدیم شنوندگان رادیو معارف به زبان انگلیسی می شود./919/پ202/ع

ارسال نظرات