۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۷۹۴۷۶

دور جدید کلاس‌های آموزشی تدبر در قرآن‌ در گیلان آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه جامعه القرآن‌الکریم گیلان از برگزاری دور جدید کلاس‌های آموزشی طرح تدبر در سوره‌های قرآن کریم ب ه‌زودی در رشت خبر داد.
قرائت قرآن کريم
امیرحجت مرادی، مدیر مؤسسه جامعه القرآن‌الکریم گیلان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با بیان این‌که مرحله جدید طرح «تدبر در سوره‌های قرآن» در مراکز حوزوی و دانشگاهی این استان برگزار خواهد شد، گفت: این طرح با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی استان به منظور تربیت مربیان مجرب قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که دور نخست این طرح سال 87 در رشت آغاز شد، افزود: دوره جدید از اردیبهشت‌ ماه با حضور حجت‌الاسلام صیادی از مدرسان این طرح آغاز می‌شود.

مدیر مؤسسه جامعه القرآن‌الکریم گیلان با اشاره به این‌که این طرح در یک دوره سه ماهه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این دوره ویژه شرکت‌کنندگان در دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن است که سال 87 با حضور مراکز حوزوی و دانشگاهی در استان برگزار شد.

مرادی با بیان این‌که طرح تدبر در سوره‌های قرآن مجید از سوی حجت‌الاسلام الهی‌زاده، استاد برجسته تفسیر قرآن ارائه شده است، ادامه داد: مشارکت حوزه های علمیه و نیز مراکز دانشگاهی در برگزاری این دوره در افزایش کیفیت این دوره اثرگذار خواهد بود./950/پ202/س
ارسال نظرات