۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۹۸۵۹
شیخ نعیم قاسم هشدار داد:

جاسوسان اسراییلی اعدام نشوند اسراییل به تجاوزگری های خود ادامه می دهد

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با اشاره به ثابت قدمی اسراییل در تجاوزهای زمینی، هوایی و دریایی به خاک و نفت لبنان، خواستار موضع قاطع دولت و دستگاه قضایی لبنان در خصوص جاسوسان اسراییلی شد و اشد مجازات را برای آنها درخواست کرد.
شيخ نعيم قاسم، جانشين سيد حسن نصر الله


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسم فارغ التحصیلی دانش پژوهان دروه های فرهنگی حزب الله با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هرگز از تجاوز زمینی، هوایی و دریایی به خاک و نفت لبنان بازنخواهد ایستاد، گفت: اسراییل خواهان فروبلعیدن لبنان و فلسطین و مناطق اسلامی و عربی است و هرگز در این راه از پا نخواهد نشست.

وی با اشاره به دستگیری یک جاسوس مهم اسراییلی به دست سازمان اطلاعات ارتش لبنان که با ارائه اطلاعات حساس به رژیم اسراییل، جان شهروندان لبنانی را در معرض خطر قرار داده است، افزود: این جاسوس تنها نمونه ای از تلاش های پیوسته صهیونیست ها برای برهم زدن ثبات و امنیت لبنان است.

شیخ نعیم قاسم دولت و دستگاه قضایی لبنان را به اتخاذ موضعی قاطع در این خصوص فراخواند و گفت: اعدام شماری از این مزدوران و مجازات شدید برخی دیگر راه را بر استمرار این پدیده شوم خواهد بست در حالی متاسفانه احکام قضایی که در گذشته درباره مزدوران و جاسوسانی که با اسراییل همکاری می کردند، صادر شد است، سبک بود و این آنان را تشویق به ادامه جاسوسی و خیانت به کشورشان کرد.

وی رویدادهای اخیر و بازداشت شدن پنجاه جاسوس اسراییلی جدای از سایر جاسوسانی که خود را پنهان کرده اند و تجاوزهای پی در پی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را تاکیدی بر این امر دانست که دشمن واقعی لبنان اسراییل است و این مساله باید در راس اولویت ها باشد و گفت: اگر در برابر تجاوزهای روزانه صهیونیستی موضعی قاطع اتخاذ نکنیم و راه را بر این گونه اقدام ها نبندیم و مزدوران صهیونیستی را اعدام نکنیم، اسراییل تجاوزگری های خود را ادامه خواهد داد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به برخی از افراد لبنانی که جاسوسی و تجاوزهای اسراییل را نادیده می گیرند و تنها می کوشند تا افکار عمومی را از رویارویی با رژیم صهیونیستی به سوی مسایل فرعی منحرف سازند، گفت: مساله جاسوسی برای اسراییل نیازمند درمانی ریشه ای است و باید آن را با اعدام کسانی که در خور اعدام هستند، آغاز کرد./981/الف

ارسال نظرات