۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۸۰۲۵۴
تابستان امسال؛

10 هزار زائر آذربایجان شرقی عازم مناطق دفاع مقدس می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: در تابستان امسال ۱۰ هزار و پانصد نفر از مردم آذربایجان شرقی، از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب بازدید می کنند.
راهيان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش مسؤولان اردویی و کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب کشور، صبج امروز با حضور فرماندهان رده‌ها و نواحی سپاه عاشورا برگزار شد.

محمد اسماعیل سعیدی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی از آغاز اعزام کاروان های راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با استقبال خوب جوانان و عموم مردم برای حضور در این اردوی معنوی روبه‌رو هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در تعطیلات تابستانی امسال ده هزار و پانصد نفر در استان آذربایجان شرقی از مناطق عملیاتی و یادمان های غرب و شمالغرب کشور بازدید می کنند.

سعیدی در ادامه گفت: هر ملتی که سرافرازانه در مقابل زورگویان عالم ایستادگی کرده، به پشتوانه فرهنگ، تمدن، استقلال و هویتی است که از آن برخوردار است و ملتی که فاقد هویت فرهنگی، سیاسی و دینی باشد، بی تردید بیشتر از دیگر ملل در معرض تهدید و آسیب خواهد بود.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با حضور در مناطق عملیاتی بهتر بتوانند با تاریخ افتخار آمیز خود ارتباط برقرار کنند و این ارتباط می تواند پشتوانه برای احساس افتخار و مباهات در مقابل آنانی که هویت ما را نشانه گرفته اند، باشد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با بیان این‌که عمده‌ترین هدف استکبار جهانی در جنگ نرم، جوانان ایرانی و شیعه است، خاطر‌نشان کرد: یکی از فلسفه‌های وجودی راهیان نور این است که جوانان ما با ماهیت پلید و شیطانی استکبار جهانی آشنا شوند و بدانند که استکبار جهانی علیرغم تبلیغات واهی خود هیچ وقت نخواسته ملت ها به استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دست یابند.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی و توطئه های بی شمار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی نشان بارزی از اراده شیطانی آمریکا برای مقابله با نظام اسلامی و ارزش های متعالی شیعه است./935/پ202/س
ارسال نظرات