۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۸۰۴۶۱
آیت الله طبرسی:

آمریکا به جای تشکیل انجمن حمایت از حیوانات از آدم کشی دست بر دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان این‌که امروز آمریکا جنایت کار و آدم کشی حرفه ای و مدرن در دنیا است، تصریح کرد: مقامات این کشور به جای تشکیل انجمن حمایت ازحیوانات، از جنایت و آدم کشی دست بردارد.
آيت الله طبرسي آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با بیان این‌که نفاق و فتنه بدترین پدیده در تاریخ بشریت است، گفت: امروز مهمترین عامل رهایی از دام فتنه و نفاق دشمنان حرکت درمسیر روشن امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این‌که امروزه نفاق دشمنان حالت مدرن به خود گرفته است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نفاق و فتنه با ظاهری زیبا و اغوا کننده به فریب مردم می پردازد که همه ما باید با تبعیت ازفرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به این مسائل هوشیار باشیم.

امام جمعه ساری با بیان این که امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی از معدود افرادی بودند که به ماهیت نفاق و فتنه پی بردند، تصریح کرد: امروز تنها را رهایی از فتنه و نفاق ادامه خط اصیل دو شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که امروز مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در دنیا در سایه شعارهای فریبنده هزاران جنایت را درکشور های مختلف مرتکب می شوند، بیان داشت: آنها با بیان این گونه ادعاهای پوچ تنها می خواهند بر جنایت های خود سرپوش بگذارند.

خطب جمعه ساری با بیان این‌که امروز آمریکا جنایت کار و آدم کشی حرفه ای و مدرن در دنیا است، تصریح کرد: مقامات این کشور در حالی انجمن حمایت ازحیوانات را تشکیل می دهند که در بسیاری از کشورهای منطقه روزانه صدها انسان بی گناه را قتل و عام می کنند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که فرعونیان زمان با مکر و حیله‌ گری روزانه مرتکب اقدامات ضد بشری بسیاری در دنیا می شوند، افزود: اما این کشورها در سایه ادعاهای دروغین خود ظاهر موجه به خود می گیرند و در رأس همه ی آنها آمریکای جنایت کارهزاران نفر از انسان‌ها را با بمب و انفجار از بین می برند که نمونه آن انفجار و کشتار هزاران نفر در هیروشیما و ناکازاکی است.

وی با تأکید بر این‌که ملت ولایت مدار ایران اسلامی نباید در قبال وقایع دنیای امروز بی تفاوت باشند، گفت: امروز بر هر ایرانی یک تکلیف شرعی است که نسبت به دفاع از حقوق هم نوعان خود ایستادگی و مقاومت کند.

امام جمعه ساری با بیان این‌که انقلاب اسلامی مرز جغرافیایی نمی شناسد، افزود: دنیای امروز می داند انقلابی که توانست ظلم و جهالت دو هزار و 500 سال حکومت شاهنشاهی را از بین برد، می تواند ستم و جاهلیت دیگر حکومت های استکباری جهان همچون آمریکا و انگلیس و سایر همپیمانانشان را نیز از بین ببرد.

وی در ادامه با تبریک عید مبعث به همه شیعیان جهان، این عید را عید اسلامی، شیعی و جهانی خواند وتصریح کرد: عید مبعث به عنوان پدر اعیاد است و رویداد بزرگ و حادثه مهم است که فقط یک بار در جهان اتفاق افتاد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این‌که بعثت به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: پیشینه انقلاب اسلامی ایران از بعثت، غدیر، عاشورا و تاسوعا است./950/پ201/ص
ارسال نظرات