۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۸۰۹۶۶

سفر آیت‌الله نوری همدانی به استان کرمان پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ سفر یک هفته‌ای حضرت آیت الله نوری همدانی، به استان کرمان پایان پذیرفت و این مرجع تقلید با بدرقه رسمی مسؤولان و شخصیت‌های برجسته حوزه علمیه کرمان، راهی شهر مقدس قم شد.
آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، که از روز جمعه 18 تیرماه، به همراه هیاتی به استان کرمان سفر کرده بود، پس از یک هفته حضور در این استان کشورمان و دیدار و گفت و گو با اقشار مختلف مردم و مسؤولان این استان، شهر کرمان را به مقصد قم ترک کرد.

بر اساس این گزارش، مراسم بدرقه رسمی حضرت آیت الله نوری همدانی، عصر روز پنج شنبه، 24 تیرماه، با حضور نماینده ولی فقیه، مسؤولان و شماری از شخصیت های این استان در فرودگاه کرمان برگزار و این مرجع تقلید پس از بدرقه رسمی، با هواپیما کرمان را به مقصد تهران ترک کرد، این مرجع تقلید پس از ورود به تهران و توقفی کوتاه در این شهر، راهی شهر مقدس قم شد.

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی که نخستین برنامه رسمی سفر خود به کرمان را با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز کرده بود، در آخرین برنامه سفر خود که دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر بود نیز در سخنانی کوتاه از ابراز لطف نماینده ولی فقیه، مسؤولان و اقشار مختلف مردم کرمان و همچنین دست اندرکاران فراهم کردن سفر وی به این استان قدردانی کرد.

قابل ذکر است، حضرت آیت الله نوری همدانی در سفر یک هفته ای خود به کرمان که در پی دعوت مسؤولان و اقشار مختلف مردمی این استان صورت گرفت، دیدارهایی با خانواده های شاهد و ایثارگر، اقشار مختلف مردم، مسؤولان، بانوان، حوزویان، دانشگاهیان، معلمان و فرهنگیان داشت و در همایش های مختلفی نیز به ایراد سخن پرداخت که این سفر با استقبال بسیار خوب کرمانی ها نیز همراه بود، اقشار مختلف کرمان که از حضور این مرجع تقلید در استان خود خرسند شده بودند، از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در حوادث بعد از انتخابات قدردانی کردند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات