تقدیر نماینده ولی فقیه کاشان از حماسه حضور مردم در کاروان خودرویی جمکران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، گفت: حضور پرشور مردم منطقه کاشان در کاروان بزرگ خودرویی به سمت مسجد مقدس جمکران قابل تقدیر و تجلیل است.
وی با اشاره به برگزاری این حرکت در یازدهم فروردین ماه امسال افزود: این حضور گسترده که با مشارکت حدود دو هزار خودرو از اقشار مختلف مردم شامل مردان زنان جوانان و نوجوانان شکل گرفت جلوهای از اقتدار ایمان و بصیرت مردم منطقه بود.
نماینده ولی فقیه کاشان با بیان اینکه این کاروان از شهرها و مناطق مختلفی همچون کاشان، آران و بیدگل، نطنز، زواره، جوشقان قالی، نیاسر، قمصر بادرود، خالدآباد، نوش آباد، مشکات و ابوزیدآباد بود، افزود: این حرکت معنوی تجدید بیعتی روشن با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و اعلام وفاداری به ولایت و رهبری انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: مردم مومن و انقلابی منطقه با این حضور باشکوه بار دیگر پایبندی خود به آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند در بزنگاههای تاریخی همواره در صحنه حضور دارند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی این حماسه را نشانه درک عمیق مردم از شرایط زمانه و لبیک به ندای ولایت دانست و از همه شرکت کنندگان در این حرکت نورانی تقدیر و تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز امیدواری کرد، به برکت این حضورهای مومنانه پیروزی کامل جبهه حق بر جبهه باطل و نابودی ظلم و استکبار جهانی رقم بخورد. /۱۳۰۷/
خبرنگار: محمد ملک آبادی