۱۵ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۸۱۱۲۵۲

قمی‌ها بیش از ۳۰۰۰ نهال کاشتند

قمی‌ها بیش از ۳۰۰۰ نهال کاشتند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در گفت‌وگویی اعلام کرد: به همت مردم همیشه در صحنه در روز طبیعت بیش از ۳۰۰۰ نهال در کانون‌ تولید گرد و غبار نواران استان قم کاشته شد.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در گفت‌وگویی اعلام کرد: به همت مردم همیشه در صحنه در روز طبیعت بیش از ۳۰۰۰ نهال در کانون‌ تولید گرد و غبار نواران استان قم کاشته شد.
تعداد بازدید : 0
ارسال نظرات