قمیها بیش از ۳۰۰۰ نهال کاشتند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در گفتوگویی اعلام کرد: به همت مردم همیشه در صحنه در روز طبیعت بیش از ۳۰۰۰ نهال در کانون تولید گرد و غبار نواران استان قم کاشته شد.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در گفتوگویی اعلام کرد: به همت مردم همیشه در صحنه در روز طبیعت بیش از ۳۰۰۰ نهال در کانون تولید گرد و غبار نواران استان قم کاشته شد.
ارسال نظرات