۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۸۱۹۵۰
مدیر مرکز تخصصی مهدویت قم:

صهیونیسم‌ از گسترش فرهنگ مهدویت در هراس است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز تخصصی مهدویت قم گفت: سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی کشورهای غربی و صهیونیست‌ها برای تضعیف فرهنگ مهدویت، نشان دهنده هراس آنها از این فرهنگ اصیل است.
امام زمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چالوس، حجت الاسلام مجتبی کلباسی، مدیر مرکز تخصصی مهدویت قم،شب گذشته در مراسم جشن بزرگ انتظار که در مصلای شهر چالوس برگزار شد، انتظار فرج را از با فضیلت ترین اعمال عنوان کرد و گفت: شب نیمه شعبان یکی از با فضیلت ترین شب های سال است و احیای این شب توصیه شده است.

وی با بیان این که پاداش یاد کردن از پیامبر و اهل بیت(ع) عنایت خداوند و امام زمان‌(عج) است، افزود: تربیت فرزند منتظر که با فکر مهدویت و با اعتقاد به امام زمان‌(عج) و وعده الهی رشد کند و این تفکر را نسل به نسل منتقل کند بر عهده زنان مؤمنه است.

حجت الاسلام کلباسی با اشاره به این که در دنیا حدود 16میلیون یهودی وجود دارد که از این تعداد چند میلیون صهیونیسم هستند که برای آینده خود و جهان تلاش می کنند، تصریح کرد: آنان همه سرقفلی‌های اقتصادی را به دست گرفتند و بنگاه‌های خبری‌، مطبوعات و رسانه‌ها را قبضه کردند.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت قم با اشاره به این که جمعیت بیش از یکصد میلیون اهل شیعه و یک میلیاردی مسلمان چرا نمی‌تواند اقتصاد، سیاست و مراکز خبری را به دست گیرد، بیان داشت: شرط موفقیت دست روی دست گذاشتن نیست؛ بلکه وحدت کلمه و اتحاد است.

وی تصریح با بیان این که باید با اعمالمان زمینه ظهور حضرت حجت را فراهم کرده و فرهنگ مهدویت را درست شناخته و آن را به درستی تبلیغ کنیم، افزود: جوان شیعه باید در این خصوص مطالعه کند و زمان بگذارد تا به معرفت دست یابد.

حجت الاسلام کلباسی فرهنگ مهدویت را اصیل ترین فرهنگ در دنیای امروز خواند و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ اصیل مهدویت هستیم که باید با برنامه  ریزی اصولی در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت قم با اشاره به این که امروز دشمنان دین مبین اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن و تضعیف احکام اسلامی به ویژه فرهنگ اصیل مهدویت تلاش می کنند، تصریح کرد: سرمایه گذاری های میلیاردی کشورهای غربی و صهیونیست ها برای تضعیف فرهنگ مهدویت نشان دهنده هراس آنها از این فرهنگ اصیل است./950/پ202/س
ارسال نظرات