۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۸۱۹۹۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ولایت فقیه سدی برابر زیاده خواهی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان اسلام ولایت را تنها مانع نفوذ و غلبه به ایران می دانند.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در جمع مردم ورزقان اظهار داشت: تفاوت اعتقاد به ظهور منجی شیعه با سایر ادیان در این است که آنها اطلاع کاملی از او ندارند در حالی‌که مصلح شیعه یک واقعیت عینی است که منتظرانش شناخت کاملی از محل، زمان ظهور و شرایط ظهور او دارند.

وی گفت: دشمنان اسلام و تشیع، قدرت و اقتدار شیعه را در فرهنگ سرخ عاشورا و فرهنگ سبز مهدویت می‌دانند که مثل دو بال، قدرت پرواز را به شیعیان می دهند.

حجت الاسلام کاملی‌فر هویت اساسی شیعه را مساله امامت، ولایت و مهدویت دانست وگفت: مهدویت شناسنامه و هویت شیعه است که امروزه دشمنان تضعیف قدرت وعظمت شیعه را در هدف قرار دادن آن سپرها توصیه می کنند.

حجت الاسلام کاملی فر ولایت را سدی نفوذ‌ناپذیر در برابر دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام ولایت را تنها مانع نفوذ و غلبه به ایران می دانند، چرا که در این 31 سال با انواع شیطنت‌ها و تحریم‌ها علیه ایران، به لطف الهی نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست یابند؛ بلکه تحریم ها سبب پیشرفت این ملت شده و همه این‌ها در سایه ولایت‌مداری و ولایت پذیری ملت است.

وی گفت: امروز ما خط ولایت را در خط امام راحل می بینیم و فتنه‌گرانی که به دروغ خود را پیرو خط امام‌(ره) معرفی می کنند‌، پیروی از آنها صحیح نیست.

همچنین رضا علیزاده، نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب بعد از سه دهه تلاش و سرمایه گذاری در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری با به راه انداختن جریانات قبل و بعد از انتخابات می خواستند به انقلاب ضربه زده و به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: به رغم شدیدتر شدن تحریم ها، ملت ما با عظم راسخ هر روز در زمینه های مختلف پیشرفت کرده و در آینده نزدیک کشورمان به یک قدرت دنیا تبدیل خواهد شد./۹۳۵/پ203/س
ارسال نظرات