۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۸۲۱۶۹
عضو مجلس خبرگان:

ولایت فقیه رکن اساسی جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تبیین جایگاه رفیع ولایت فقیه در جامعه اسلامی گفت: ولایت فقیه رکن اساسی جامعه اسلامی و تبعیت از آن یک تکلیف است.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درگرگان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در جمع کارکنان آب منطقه‌ای گلستان‌، با تبریک اعیاد شعبانیه به فلسفه نیمه شعبان و غیبت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: امروز منتظران واقعی کسانی هستند که بتوانند به وظایف خود در زمان غیبت به خوبی عمل کنند.

وی با بیان این که خداوند متعال بشریت را هیچ گاه بدون راهبر و راهنما نگذاشته است، افزود: در زمان غیبت کبری امام معصوم، فقهای واجد شرایط مسؤولیت اداره و راهبری جامعه اسلامی را به عهده دارند و مردم باید برای رفع نیازهای دینی و شرعی خود به این فقهای جامعه الشرایط مراجعه کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دنیای امروز برای برقراری عدالت و برابری نیازمند منجی است، تصریح کرد: تنها ظهورامام زمان (عج) که جهان لبریز از عدالت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان این که مهدویت جزء شناسنامه شیعه است و شیعه به این شناسنامه مفتخر است، افزود: دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج مهدویت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری دربخش دیگری از سخنان خود به تبیین جایگاه رفیع ولایت فقیه در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: ولایت فقیه رکن اساسی جامعه اسلامی است و تبعیت از ولی فقیه یک تکلیف است.

وی با اشاره به این که ولی فقیه نائب بر حق امام زمان(عج) است، تصریح کرد: ولایت ولی فقیه در همه ابعاد بر مؤمنان جاری است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به ضرورت پاسداشت مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از آنها را وظیفه همه آحاد جامعه برشمرد و ادامه داد: باید ترویج فرهنگ ایثارو  شهادت در سطوح مختلف جامعه بیشتر تلاش کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات