۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۲۵۷۳
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

ملت ایران لحظه‌ای در دفاع از حریم ولایت کوتاه نخواهد آمد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: ملت ما لحظه‌ای در دفاع از حریم ولایت کوتاه نخواهد آمد و تا پای جان در این راه ایستادگی می کند.
ولايت فقيه
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، محمداسماعیل سعیدی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا، امروز در همایش استانی گرامی‌داشت روز بسیج خواهران سپاه عاشورا که با حضور مربیان عفاف و حجاب و خواهران بسیجی استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد، با اشاره به جایگاه معنوی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بی‌تردید با وقوع انقلاب اسلامی زلزله‌ای عظیم در سرتاسر جهان به وجود آمد که ارکان ظلم و کفر را شدیداً تکان داد.

وی تصریح کرد: امروز نیز شاهد پس لرزه‌های آن هستیم که چگونه تا اعماق دل و قلب کفر جهانی نفوذ کرده و آنها را به وحشت انداخته است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به فرمایش تاریخی امام امت که فرمود،«ملت ما مدیون نقش زنان است»، با بیان اینکه بهترین الگوی مقاومت زنان انقلاب اسلامی، حضرت زینب کبری (س) است، خاطرنشان کرد: امروز باید زنان غیور و شجاع ما با تأسی به حضرت زینب کبری (س) اهداف، ابعاد و زوایای گوناگون انقلاب اسلامی را که استمرار و تداوم انقلاب سرخ عاشوراست برای نسل جدید تبیین و تشریح کنند.

وی افزود: زنان ایران اسلامی نگذارند استکبار جهانی در قالب جنگ نرم، ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس ما را که به قیمت خون هزاران شهید به دست آمده به استحاله بکشاند.

سعیدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز شهادت خواهر بسیجی «مریم فرهانیان» که به روز بسیج خواهران نامگذاری شده است، تصریح کرد: خواهران بسیجی ما با شهادت عاشقانه خود مسیر را برای تعالی و اعتلای کلمه توحید باز کردند و فضایی ایجاد شد که تسخیر کننده فضاهای شیطانی استکبار جهانی است.

وی گفت: امروز ما به برکت خون این شهیدان، شاهد اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در کشورهای اروپایی هستیم و رفته رفته نشانه‌های ظهور منجی عالم بشریت آشکار می‌شود.

سعیدی در ادامه برگزاری این قبیل یادواره‌ها را حامل دو پیام برای دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ما لحظه‌ای در دفاع از حریم ولایت کوتاه نخواهیم آمد ولو اینکه به قیمت جان ما تمام شود.

وی افزود: ملت بزرگ ایران راه سعادت و پیشرفت را در استمرار راه شهدا یافته است و لحظه‌ای در این راه غفلت نخواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در ادامه یادآور شد: خواهران بسیجی استان آذربایجان شرقی در عرصه‌های دفاع از اسلام و قرآن پیشتاز و پیشرو بوده‌اند و حماسه مادران شهدا، خواهران و همسران شهدا برای همیشه زینت اوراق تاریخ این کشور بوده و تا ابد ماندگار خواهد بود و اینها همه سند بزرگواری و سرافرازی ملت بزرگ ایران است.

سعیدی با تجلیل از خواهران بسیجی افزود: خواهران بسیجی الگوی زنان نمونه در جامعه بوده و الگوی این خواهران حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) هستند که به انسان‌ها درس عزت و افتخار و سربلندی داده‌اند./935/د102/س
ارسال نظرات