۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۸۳۷۱۸
امام جمعه زاهدان:

دشمن در حال طراحی دهها چالش علیه رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، گفت: دشمن دهها چالش را دارد علیه شخص رهبری در کشور طراحی می کند؛ بنابراین باید کانون رهبری و ولایت فقیه را بشناسیم و از رهبری تبعیت و فرمانبری کنیم .
حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های نمازجمعه این هفته که در مصلی قدس زاهدان ایراد شد، با تأکید بر حفظ وحدت و اتحاد در کشور، اظهار داشت: وحدت در اثر تقوا بوجود می آید، اگر اتحاد ملی و وحدت ملی وجود داشته باشد پیروزی است و اگر نباشد نتیجه اش شکست خواهد بود و نمونه اش هم پیروزی انقلاب اسلامی به امام راحل(ره) و پیروزی حزب الله مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ 33 روزه است .

خطیب جمعه زاهدان، با اشاره به کودتای آمریکایی - انگلیسی 28 مرداد، گفت: دشمنان در آن زمان در مرحله اول با ترفندهای گوناگون آیت الله کاشانی را منزوی و بعد حکومت مصدق را سرنگون کردند.

وی، با اشاره به اینکه، مصدق زمانی نیرومند بود که تکیه گاهی قوی همچون آیت الله کاشانی، رهبری مذهبی، پایگاه قوی دینی و مردمی داشت، افزود: دشمنان پس از منزوی ساختن آیت الله کاشانی توانستند به آسانی حکومت مصدق را سرنگون کنند .

حجت الاسلام والمسلمین، سلیمانی، با بیان اینکه، امروزه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر قدرت مذهبی و مردمی قدرتمند است، تصریح کرد: دشمن سعی اش بر این است که کانون مذهب را در کشور تضعیف کند، اگر امروز نظام ما پا برجاست بخاطر مذهب، مکتب و اطاعت از رهبری است و مردم و نیروهای مسلح ما با تکیه بر اسلام و مذهب به نیرویی بی بدیل تبدیل شده اند .

امام جمعه زاهدان، همچنین تأکید داشت: دشمن بدنبال اختلاف بین روحانیت و مردم است و دارد دهها چالش را بر علیه ارکان نظام و شخص رهبری طراحی می کند تا شخصیت رهبری را در افکار عمومی مخدوش کنند و لذا باید کانون رهبری و ولایت فقیه را بشناسیم و از رهبری تبعیت و فرمانبری کنیم و از تاریخ گذشته عبرت بگیریم .

وی، با بیان اینکه، هر کجا دشمن پیروزی بدست آورد اول به روحانیت ضربه وارد کرد، تصریح کرد: در مسائل سیاسی مفتی نباشیم بلکه باید گوش به فرمان رهبری بوده تا شکست نخوریم .

خطیب جمعه زاهدان، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای بالابردن بصیرت، گفت: ماه مبارک رمضان ماه بصیرت، امامت، ولایت و آگاهی است و باید از این ماه به بهترین شکل برای ارتقای بصیرت بهره برد .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: ملت ایران ملت بیدار است و بر همین اساس تا بدینجا که همه توطئه ها را پشت سر گذرانده بخاطر اینست که گوش به فرمان رهبری بوده است ./940/پ202/ص

ارسال نظرات