۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۸۴۹۹۷
آیت الله موسوی جزایری:

عشایر خوزستان همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: مردم خوزستان و قومیت های مختلف آن همواره یکدل و یکصدا پشتیبان ولایت فقیه هستند.
عشاير عرب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گردهمایی عشایر خوزستان در مصلای کوت عبدالله اهواز، با اشاره به استقبال عشایر از این گردهمایی بیان داشت: مردم خوزستان و قومیت های مختلف آن همواره یکدل و یکصدا پشتیبان ولایت فقیه هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، گردهمایی یادشده‌ را بیعت مجددی با ولایت فقیه دانست و ابراز داشت: این شور و هیجان عشایر جهت تجدید میثاق با ولایت فقیه را به رهبر معظم انقلاب تبریک می‌گویم.

عشایر همیشه همسوی با نظام جمهوری اسلامی هستند

سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، نیز در این گردهمایی با اشاره به اهداف برگزاری گردهمایی عشایر اظهار داشت: وحدت میان عشایر و طوایف استان در سطح خوبی قرار دارد.

وی با بیان این که تقویت این وحدت در راستای پیشبرد اهداف و پیشرفت استان یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این گردهمایی است افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسب و بسیار خوبی برای تقویت وحدت و همدلی میان همه مومن است؛ از این رو این ماه بزرگ را بهترین زمان برگزاری گردهمایی عشایر خوزستان یافتیم.

وی در پایان تأکید کرد: همدلی هر چه بیشتر عشایر با نظام جمهوری اسلامی شد که خود نقطه قوتی برای این استان است.

 گفتنی است، در این آیین که با حضور استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه آیت الله موسوی جزایری موسوی برگزار شد، جمعی از شاعران عشایر مختلف به شعر سرایی پرداختند./945/پ202/س

ارسال نظرات