۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۸۵۵۶۵
معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه علمیه گلستان:

انقلاب اسلامی آرمان فلسطین را در دنیا زنده کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه های علمیه گلستان با بیان این که انقلاب اسلامی آرمان فلسطین را در دنیا زنده کرد، گفت: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، روح تازه ای در مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی دمیدند.
قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام محمد علی فارقی، معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه های علمیه گلستان، امروز در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حضور امروز ملت ایران در این راهپیمایی را هشداری به سران رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آنها دانست و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز بار دیگر با حضور حماسی خود نشان دادند که میراث دار پیام تاریخی امام راحل هستند.

وی با بیان این‌که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند روز قدس روز حیات اسلام است و اسرائیل باید از بین برود، افزود: دفاع از مظلومان و بی دفاعان همواره در آموزه های دینی ما به آن تأکید شده است که این دو موضوع تکلیف ما را در برابر مردم بی دفاع فلسطین دو چندان می کند.

حجت الاسلام فارقی با اشاره به این‌که بیش از 60 سال است که مردم بی گناه فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی مورد اشغال قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه تنها جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی و جدی از مردم فلسطین حمایت می کند.

معاون تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه های علمیه گلستان حکام عربی را سرسپرده و خائن توصیف کرد و بیان داشت: سران کشورهای عربی اسلامی با سکوت خود در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی از اقدامات وحشیانه این رژیم جعلی علیه مردم بی دفاع فلسطین حمایت می کنند.

حجت الاسلام فارقی با اشاره به این‌که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ خبری از توجه به آرمان های مردم فلسطین نبود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی آرمان فلسطین را در همه دنیا زنده کرد.

وی با بیان این که امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس روح تازه ای در مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی دمیدند، بیان داشت: گروه های فلسطینی امروز از هر زمان دیگری برای مبارزه با صهیونیسم مصمم تر هستند.

معاون تبلیغ وآموزش کاربردی حوزه های علمیه گلستان با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی روز زوال و سرنگونی رژیم صهیونیستی آغاز شد، خاطرنشان کرد: این رژیم جعلی روز به روز به سوی زوال و نابودی نزدیک تر می شود.

حجت الاسلام فارقی مقاومت در لبنان و فلسطین را برگرفته از مقاومت اسلامی در جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه در پرتو اندیشه های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است./950/پ202/س
ارسال نظرات