۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۸۵۸۴۰
استاندار خوزستان:

شهید بهنام محمدی الگوی مقاومت و ایثار نوجوانان است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان، شهید بهنام محمدی را الگوی مقاومت و ایثار نوجوانان خواند و گفت: باید پاسداشت و گرامیداشت شهیدان گلگون کفن با هدف حفظ آرمان های انقلاب باشد.
شهيد بهنام محمدي
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، در نشست طرح انتقال پیکر پاک شهید بهنام محمدی از گلکه به مزار شهدای گمنام نفتک در شهرستان مسجد سلیمان، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای هر چه باشکوهتر برگزار کردن جابجایی مزار، اظهار داشت: شهید بهنام محمدی را الگوی مقاومت و ایثار نوجوانان است.

استاندار خوزستان با بیان این که گرامیداشت خون شهیدان جان بر کف جنگ هشت ساله تحمیلی وظیفه ایی نیست که مختص به دوره یا زمان مشخص باشد، ابراز داشت: باید پاسداشت و گرامیداشت شهیدان گلگون کفن پیوسته در جهت آرمان های انقلاب و شهدا باشد.

وی با تأکید بر این که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در جهت نیل به آرمان های بنیانگذار انقلاب، همت و کار مضاعف می طلبد، گفت: تهیه فیلم مستند و چگونگی شهادت بهنام محمدی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در خصوص زندگی نامه شهید از اولویت های کاری مسؤولان شهرستان مسجد سلیمان است.

حجازی افزود: امیدواریم با پرداختن به زندگی نامه و به تصویر کشیدن دلاوری های این شهید بزرگوار، شاهد تحول چشمگیری در پرداختن به مقوله مقاومت هشت ساله رزمندگان اسلام در استان شهید پرور خوزستان باشیم.

گفتنی است، مراسم جابجایی مزار شهید بهنام محمدی در آبان ماه سال جاری در شهرستان مسجد سلیمان برگزار می شود./945/د102/س

ارسال نظرات