۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۸۶۱۵۸

نام نویسی دوره جدید امتحانات شفاهی حوزه‌های علمیه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امتحانات شفاهی حوزه‌های علمیه از آغاز نام نویسی اینترنتی دوره جدید امتحانات شفاهی خبر داد.
طلبه حوزه علميه
حجت‌الاسلام نظری، مسؤول امتحانات شفاهی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: نام نویسی دوره جدید امتحانات شفاهی به صورت اینترنتی آغاز شد.

وی با بیان این که زمان نام نویسی از 20 شهریورماه آغاز شده است، اظهار داشت: طلاب سطح عالی حوزه‌های علمیه کشور می‌توانند در این فرصت با مراجعه به نشانی اینترنتی
http://www.howzeh-qom.com/ اقدام به نام نویسی کنند.

حجت‌الاسلام نظری، ظرفیت نام نویسی در هر دوره را 4500 نفر اعلام کرد و افزود: فرصت نام نویسی تنها تا زمانی خواهد بود که ظرفیت پذیرش در هر دوره تکمیل شود.

وی با بیان این که در حال حاضر نام نویسی امتحانات شفاهی شهریور و مهر ماه به پایان رسیده است، یادآور شد: زمان برگزاری امتحانات شفاهی دوره جدید در آبان و آذر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نظری خاطر نشان کرد: آن دسته از طلاب که نسبت به نحوه امتحان و یا نام نویسی اعتراض و یا انتقادی دارند می‌توانند به بخش امتحانات شفاهی مراجعه نمایند.

وی اظهار داشت: همزمان با نام نویسی اینترنتی زمان دقیق برگزاری امتحان شفاهی به طلاب اعلام می‌شود.

مسؤول امتحانات شفاهی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه یادآور شد: اداره امتحانات شفاهی آماده هرگونه انتقاد و پیشنهاد در خصوص امتحانات شفاهی است.

گفتنی است،‌ محدوده امتحان شفاهی پایه 6(اصول ازمبا حث حجت تا آخر کتاب ؛فقه ازکتاب طلاق تا آخر کتاب )، محدوده امتحان شفاهی پایه 7(اصول کل قطع وظن ؛فقه مکاسب محرمه وبیع تاشروط متعاقدین)، محدوده امتحان شفاهی پایه 9(اصول ازاول کفایه تا نواهی؛فقه شرائط عوضین تاماهیت العیب) و محدوده امتحان شفاهی پایه10(اصول از نواهی تا آخرکفایه ؛فقه ازماهیت العیب تا آخرکتاب) خواهد بود.

گفتنی است، طلاب جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند به نشانی پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی حوزه به نشانی
http://www.howzeh-qom.com/ مراجعه و یا با تلفن 02517740971 داخلی217-301 تماس برقرار کنند./917/پ202/ص

ارسال نظرات