۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۶۵۷۴
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

قرآن سوزی در آمریکا اوج حماقت دشمنان اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: قرآن سوزی در غرب و آمریکا حقایق بسیاری را درباره حقانیت جهان اسلام و همچنین هویت شیطانی استکبار بر ملا کرد.
 هتک حرمت قرآن کريم
به گزارش خبرنگار رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، اسماعیل سعیدی، جانشین سپاه عاشورا، امروز در جمع فعالان بسیج دانشجویی تبریز بر ضرورت هوشیاری و واکنش حساب شده در برابر جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز مسلمانان در سراسر جهان اظهار داشت: حرکاتی که امروز در جای جای جهان اسلام در اعتراض به این عمل زشت مشاهده می‌شود بخش‌هایی از شعله‌های سوزانی از آتش و خشم بر افروخته شده در قلوب مؤمنان است.

جانشین سپاه عاشورا اظهار داشت: این اقدام که با برنامه‌ریزی صهیونیزم و دولت آمریکا صورت گرفته است در حقیقت نشأت گرفته از اوج حماقت دشمنان اسلام است و بخشی از توطئه‌های آنان علیه اسلام و قرآن است.

سعیدی خاطرنشان کرد: اقدام زشت و شنیع ایشان در نهایت موجب خیر برای جهان اسلام شده است چرا که با این عمل ننگین پرده از چهره زشت ایشان بر افتاد و همگان بر غیر واقعی بودن شعارهای طرفداری از حقوق مذاهب و اقلیت‌ها و حقوق بشر پی بردند.

جانشین سپاه عاشورا گفت:‌ قرآن سوزی در غرب و آمریکا نقطه آغازین انحطاط استکبار جهانی است و حقایق بسیاری در مورد حقانیت جهان اسلام و هویت شیطانی استکبار بر ملا شد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد قرآن‌سوزی در غرب اظهار داشت: همان گونه که رهبری فرمودند ‌با این حرکت زشت نورانیت قرآن بیش از گذشته آشکار خواهد شد.

سرهنگ سعیدی همچنین با محکوم کردن روند به اصطلاح صلح خاورمیانه تاکید کرد: ‌اقدامات سخیف کشورهای عربی در مذاکرات صلح سازش و مذاکره با دشمنان اسلام و قرآن محکوم است.

جانشین سپاه عاشورا همچنین با تاکید بر حفظ حرمت کتب الهی از سوی مسلمانان یادآور شد: ‌اقدامی که آنان انجام دادند هرگز از سوی مسلمانان انجام نخواهد شد و بر حرمت و جایگاه ادیان ابراهیمی تاکید می‌کنیم.

وی توجه خاص بسیج به این حرکات زشت و موهن را ارزشمند برشمرد و گفت‌: همه جامعه اسلامی در برابر این جسارت خشمگین هستند اما هوشیاری و اقدام بسیجیان از ارزش بیشتری برخوردار است.

جانشین سپاه عاشورا گفت: ما با شهدا پیمان می‌بیندیم که تا آخرین قطره خون از اسلام و قرآن محافظت کنیم و پاسدار قرآن و اسلام باشیم./935/د102/س
ارسال نظرات