۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۸۶۶۱۵
جانشین سپاه عاشورا:

ولایت‌مداری و تفکر عاشورایی رمز عزت ایرانیان است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی رمز پیروزی و موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را در ولایت‌مداری و تفکر عاشورایی دانست.
ولایت‌مداری و تفکر عاشورایی رمز عزت ایرانیان است
به گزارش خبرنگار حبرگزاری رسا در تبریز، محمد اسماعیل سعیدی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا در آذربایجان شرقی، روز گذشته در یادواره هفت شهید پایگاه شهید محمد حسین فهمیده در سراب با اشاره به جایگاه معنوی شهدا در جامعه اسلامی گفت: اگر امروز ایران اسلامی می‌تواند دم از استقلال، اقتدار و افتخار بزند مدیون خون سرخ شهیدانی است که فارغ از دنیا، در راه دین و اسلام جان باختند تا پرچم عزت و آزادگی ایران برای همیشه در جهان به اهتزاز در آید.

وی رمز پیروزی و موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را در ولایت‌مداری و تفکر عاشورایی دانست و افزود: تا زمانی که این دو مؤلفه در رگ‌های ما جریان دارد، استکبار جهانی نخواهد توانست آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی را مورد تهاجم قرار دهد.

وی با اشاره به ارتباط هشت سال دفاع مقدس و آموزه‌های قرآن کریم تصریح کرد: افزون بر این‌که دفاع هشت ساله با هدف حفاظت از حریم انقلاب و ایران تحت ولایت و امر ولی فقیه زمان بود، این دفاع جانانه نشأت گرفته از تعالیم الهی و آیات قرآن کریم برای دفع متجاوز بعثی و حفظ و حراست از تمامیت ارضی و اصول نظام جمهوری اسلامی انجام گرفت.

سعیدی با بیان این‌که تمام برنامه‌های طراحی شده از سوی استکبار برای تضعیف اعتقادات ما است، اظهار داشت: در جریان آتش زدن قرآن کریم، شیاطین با هراس از ترویج معارف قرآن کریم و نفوذ کلام وحی در دل جهانیان، به خیال از بین بردن آن، مصحف الهی را جلوی چشم رسانه‌ها به آتش می‌کشند و از این راه جسورانه به دین آسمانی اهانت می‌کنند.

وی افزود: این عاملان جنایت برای فریب افکار عمومی و با نادیده گرفتن تعداد کثیری از آیه‌های رحمت، مغفرت، حکمت و معرفت این منبع لایزال الهی می‌خواهند آیات جهاد را به عنوان نماد خشونت و تروریسم مطرح کنند.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه سراب نیز گفت: تمام تلاش استکبار و دشمنان بر این است تا گره مستحکم مردم با ولایت را باز کنند و مردم را نسبت به اهداف نظام اسلامی و خون شهدا بی‌اعتماد سازند.

حسین حیدری افزود: بقا و دوام واقعی نظام اسلامی در گرو تبعیت مطلق از ولایت فقیه و هوشیاری و بصیرت ملت ایران است./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات