۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۸۷۰۶۶
رییس تبلیغات اسلامی فریدونکنار:

پیروی از ولایت فقیه زمینه‌ اتحاد اسلامی را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار با تأکید بر این‌که رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ هدایت جامعه است، گفت: برای ایجاد وحدت در کشور مهم‌ترین محور پیروی از ولایت فقیه است.
پیروی از ولایت فقیه زمینه‌ اتحاد اسلامی را فراهم می کند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم نژاد، زییس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار، امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان با تاکید بر این‌که رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ هدایت افراد جامعه است، گفت: برای ایجاد وحدت در کشور مهمترین محور پیروی از ولایت فقیه است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که فرهنگ حجاب در بین همه آحاد جامعه چه زن و چه مرد باید ترویج و نهادینه شود، افزود: جایگاه والای فرهنگ حجاب این گوهر گران بهای آفرینش می طلبد که در صدف پوشش قرار گیرد تا ارزش هایش حفظ شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با اشاره به این‌که زن از دیدگاه اسلام شخصیتی شایسته دارد و می تواند مدارج کمال را بپیماید و به مراتب عالی انسانیت برسد، ادامه داد: توجه به فرهنگ حجاب جامعه را از رسیدن به فساد و تباهی حفظ خواهد کرد و از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند.

حجت الاسلام ابراهیم نژاد بیان داشت: رعایت حجاب یک واجب الهی است و خداوند در همه حال مردم را در خصوص این مراسم اجتماعی رهنمود کرده است.

وی با بیان این‌که رعایت کردن معروفات و دوری کردن از منکرات از شرایط اصلی ترویج فرهگ حجاب در سطح جامعه است، افزود: اسلام همیشه و در همه موارد مسلمانان را به رعایت این اصل مهم و بنیادین توصیه کرده است و آن زمانی ارزش‌های اسلامی در یک جامعه رعایت می شود که به توصیه های اسلامی توجه خاص شود.

حجت الاسلام ابراهیم نژاد گفت: خطرهایی که رعایت نکردن حجاب به جامعه اجتماعی وارد می کند بیشتر از هر مسأله دیگری است؛ پس این نشان می دهد که حجاب و توجه به آن چقدر در یک جامعه ارزشمند خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که نیروی انتظامی باید در مقابله با جرایم با قدرت عمل و اقتدار بیشتری عمل کند، اضافه کرد: متأسفانه بلای خانمان سوز اعتیاد نیز در کشور همچنان در حال رشد است که در این راستا نیروی انتظامی باید مبادی ورودی کشور را به لحاظ ورود مواد مخدر به خوبی کنترل کند؛ چون امنیت به عنوان عنصر مهم کشور و توسعه جامعه شناخته شده است.

حجت الاسلام ابراهیم نژاد ادامه داد: شیعیان کسانی هستند که مدعی‌اند به توصیه پیامبر نسبت به تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) عمل می‌کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات