۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۸۷۱۱۱
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین های اشغالی است

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با ستایش از موضع ملت و دولت ترکیه در حمایت از ملت فلسطین، مقاومت را در صدر اولویت ها برای آزادسازی سرزمین های اشغالی و رویارویی با تجاوزگری های رژیم صهیونیستی دانست.
شيخ نعيم قاسم، معاون سيد حسن نصر الله
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از جوانان و روزنامه نگاران ترکیه، موضع ملت و دولت این کشور در رویارویی با تجاوزگری صهیونیستی و محاصره نوار غزه و حمایت از فلسطین اشغالی را ستود و گفت: این موضع ترکیه موجب رسوایی بیش از پیش جنایت های اسراییلی و انزوای بین المللی این رژیم می گردد.

شیخ نعیم قاسم حمایت ترکیه از فلسطین را تاکیدی بر ضرورت هم یاری و بهره گیری از تمام روش ها و ابزارهای ممکن برای بازگرداندن حقوق فلسطینی ها به آنها دانست و افزود: مقاومت در صدر اولویت ها برای آزادسازی سرزمین های اشغالی و رویارویی با تجاوزگری های رژیم صهیونیستی است.

وی با ستایش از قهرمانان کشتی مرمره، تاکید کرد: اسراییل خواهان صلح نیست و نمی تواند ادعای صلح جویی کند؛ زیرا سیاست اساسی این رژیم از بین بردن حقوق دیگران با تجاوزگری، غصب و زورگویی است و آمریکا و دولت های بزرگ در این راه از او حمایت می کنند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان مقاومت با پشتیبانی کشورهای عربی و اسلامی را تنها راه بازداشتن این رژیم اشغالگر از ادامه جنایت های خود و آزادسازی سرزمین های اشغالی دانست و افزود: نمایشنامه مذاکرات سازش شکست خورده است و تحولات آن آشکارا در خدمت اسراییل صورت می گیرد.

گفتنی است که این هیات از جوانان ترکیه، شامل پنج نفر از مجروحان کشتی مرمره بود که چند ماه پیش برای شکست محاصره غزه وارد آب های آزاد دریای مدیترانه شد و مورد تعرض وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت./981
ارسال نظرات