۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۹۱۱۴
امام جمعه هندیجان:

ابعاد شخصیتی شهید فهمیده برای نوجوانان تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هندیجان، با تاکید بر این که شهید حسین فهمیده می تواند الگوی عینی و عملی برای نوجوانان باشد، اظهار داشت: ابعاد شخصیتی شهید فهمیده برای نوجوانان تبیین شود.
شهيد فهميده
حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور، امام جمعه هندیجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده اظهار داشت: در روز سیزدهم آبان سه اتفاق مهم و تاریخی روی داده که نشان از اهمیت این روز در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: این روز سالروز تبعید امام خمینی‌(ره)، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت حسین فهمیده است که هر یک از این حوادث تاریخ مهمی از کشور ما را تشکیل می‌دهد.

امام جمعه هندیجان خاطرنشان کرد: شهید حسین فهمیده با حمله به تانک دشمن بعثی، به همه ثابت کرد که شهادت در پیشگاه الهی معنای بسیاری دارد؛ این شهید بزرگوار می تواند الگوی عینی و عملی دانش آموزان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم باشد.

بهبهانی‌پور با اشاره به برگزاری آیین‌های مختلف برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید تصریح کرد: انتظار این است که ابعاد رشادت‌های این شهید و دیگر شهدای نوجوان جنگ تحمیلی به شکل مطلوب به نسل جدید منتقل شود تا زمینه آشنایی آنان با این سرمایه‌های عظیم انقلاب فراهم شود./945/پ202/س

ارسال نظرات