۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۸۹۲۴۸
امام جمعه موقت بستان آباد:

واهمه امروز دشمن از تفکر بسیجی و ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بستان آباد با بیان این‌که واهمه امروز دشمن از تفکر بسیجی و ارزش‌های اسلامی است، گفت: دشمنان با هر ترفند و حربه‌ای به فکر ایجاد ناامنی در ایران و نابودی اتحاد مردم هستند.
روز 13 آبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره 85 شهید دانش آموز شهرستان سراب، روز گذشته در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت الاسلام احمد تقی زاده ، امام جمعه موقت بستان آباد، در این مراسم بر تقویت و گسترش بصیرت در بین مردم به ویژه نسل جوان تأکید کرد و افزود: دشمنان با هر ترفند و حربه‌ای به فکر ایجاد ناامنی در ایران و نابودی اتحاد مردم هستند.

حجت الاسلام تقی‌زاده گفت: شهدای دانش‌آموز الهام‌بخش حرکت آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی نسل آینده ایران اسلامی هستند، چراکه شهیدانی چون حسن قهمیده صحنه‌های واقعی ایثار را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هفته دانش‌آموز فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا است که باید از این فرصت برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بهره برد.

حجت الاسلام تقی زاده، با اشاره به این‌که بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و رزمی در دوران دفاع مقدس از سوی جوانان و دانش‌آموزان اداره می‌شد، افزود: دانش‌آموزان در برهه کنونی باید با اطاعت از مقام معظم رهبری و عمل به فرامین ایشان ادامه دهنده راه شهدای دانش آموز باشند.

وی در ادامه خواستار حضور پرشور و گسترده دانش آموزان در راهپیمایی سیزده آبان شد و گفت: ملت ایران باید اقتدار و عزت خویش را در این راهپیمایی به معرض نمایش گذاشته و با شهدا تجدید بیعت کنند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که واهمه امروز دشمن از تفکر بسیج و ارزش های اسلامی است، تأکید کرد: دشمن بداند تحریم های استکبار جهانی همچنان‌که در تاریخ  پربرکت انقلاب در اراده پولادین ملت ایران تأثیر نداشته، از این پس نیز حربه های تو خالی آنها خللی در انقلاب نخواهد داشت.

وی افزود: بزرگ‌ترین افتخار بسیجیان تبعیت از فرمان مقام ولایت در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی است؛ از این رو باید با تفکر بسیجی با اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام در تحکیم پایه های نظام اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه موقت بستان آباد ادامه داد: امروز دشمن تمام هم و غم خود را به کار گرفته تا غیرت و تعصب دینی و ارزش‌های والای اسلامی را از جوانان ما بگیرد و آنها را نسبت به مسائل دینی و معنوی بی‌تفاوت کند.

وی در پایان تأکید کرد: بسیجیان باید با تدبیر و آشنایی با مختصات جنگ نرم و همچنین برنامه‌های جدید به مقابله با ناتوی فرهنگی استکبار بپردازند و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته نقش بر آب کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات