۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۸۹۶۶۰
نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ آزاد خوزستان:

مساجد کانون بصیرت‌بخشی جوانان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد خوزستان گفت: مسؤولان نظام و دستگاه‌های اجرایی در عرصه فرهنگی به ویژه مساجد و کانون‌های فرهنگی باید جوانان و نوجوانان را در برابر فتنه‌ها و توطئه‌ها دشمنان، بصیرت و آگاهی ببخشند.
مسجد اعظم اهواز
حجت الاسلام عبدالباری جوانمرد زاده، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که دستگاه‌های اجرایی باید مردم را در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان آگاه سازند، اظهار داشت: استواری پایه‌های نظام اسلامی در گرو حمایت مردم امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام جوانمرد‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مساجد کانون اصلی روشنفکری و بصیرت جوانان است، بیان داشت: مسؤولان نظام و دستگاه‌های اجرایی در عرصه فرهنگی به ویژه مساجد و کانون‌های فرهنگی باید جوانان و نوجوانان را در برابر فتنه‌ها و توطئه‌ها دشمنان، بصیرت و آگاهی ببخشند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد خوزستان به فتنه‌های سال 88 اشاره و تصریح کرد: هوشیاری مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در برابر فتنه‌گران و طراحان اصلی آن جوابی محکم و دندان شکن به اقدامات سازمان‌دهی شده مستکبران بود.

وی با بیان این که جوانان هدف استکبار برای ایجاد فتنه در جامعه است، گفت: وظیفه دستگاه های اجرایی، حوزویان و دانشگاهیان برای افزایش سطح بصیرت و آگاهی جوانان ارائه برنامه جامع فرهنگی و دینی برای مقابله با اقدامات مستکبران است./945/پ202/س
ارسال نظرات