۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۹۰۶۹۰
رییس دانشگاه معارف اسلامی:

اساتید دانشگاه ها باید پژوهش های زیربنایی را جدی بگیرند

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه معارف اسلامی، از اساتید درس انقلاب اسلامی به عنوان سربازان اصلی در جبهه جنگ فرهنگی دشمنان یاد کرد و خواستار توجه جدی و ویژه اساتید به پژوهش های زیربنایی شد.
حجت الاسلام كلانتري رييس دانشگاه معارف اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری رییس دانشگاه معارف اسلامی، روز چهارشنبه در نشست علمی آینده انقلاب اسلامی ایران و تحلیل مسائل سیاسی که در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را بررسی عرصه‌های جدید آموزشی در حوزه انقلاب‌اسلامی و معرفی دستاوردهای جدید درباره درس انقلاب‌اسلامی در دانشگاه‌های کشور عنوان کرد.

وی با تشریح دیگر برنامه های این همایش 2روزه خاطرنشان کرد: در دانشگاه معارف باید جبهه استادان درس انقلاب اسلامی تقویت شود.

رییس دانشگاه معارف اسلامی، دانشگاه‌های کشور را مراکز اصلی مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: اساتید و دانشجویان درس انقلاب اسلامی سربازان خط مقدم در جبهه جنگ فرهنگی دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه ما همواره در تامین این اساتید با مشکل مواجه بوده ایم ابراز داشت: حوزه های علمیه در زمینه های اخلاق، عرفان، فقه و فلسفه اسلامی می توانند مؤثر باشند و این اساتید را تامین کنند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: ما در کار تدریس انقلاب اسلامی و دروس مرتبط با آن باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنیم که اساتید ممحض شوند.

رییس دانشگاه معارف اسلامی گفت: استادان درس انقلاب اسلامی باید از هر جهت پشتیبانی و حمایت شوند، اما متاسفانه استادان دروس معارف اسلامی به ویژه اساتید درس انقلاب اسلامی مظلوم هستند.

حجت‌الاسلام کلانتری، با تاکید بر اینکه اساتید باید پژوهش های زیربنایی را جدی بگیرند گفت: اگر استادی اهل پژوهش و تحقیق باشد، به تدریج تسلط و دفاع او به آرمان های انقلاب اسلامی قوی تر خواهد شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات