۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۹۰۷۲۱
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اندیمشک:

راه ولایت تداوم خط فکری انبیای الهی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک راه ولایت را سبب پویایی و تداوم خط فکری انبیا و اوصیای الهی برشمرد.
غدير
حجت الاسلام علیپور، رییس اداره فرهنگ وارشاد اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که در دوران مختلف زندگی بشر همواره روند زندگی، تکاملی بوده است، اظهار داشت: در کنار آن هم انبیا آمده اند که مردم را به راه راست هدایت کنند که بعد از پیامبر اکرم(ص) هیچ پیامبر دیگری نیامد؛ زیرا در دین مبین اسلام یک عنصری فعال و پویایی است به نام ولایت که مایه ‌پویایی جامعه می‌شود‌.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اندیمشک‌ با اشاره به این که در دنیای زندگی می‌کنیم که تشخیص حق از باطل سخت شده است، گفت: تنها راه این است که ولایت را بپذیریم و تابع آن باشیم تا دنیا فراروی ما روشن شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیه‌ از قرآن کریم مبنی بر این که «الیوم اکملت لکم دینکم ...» تصریح کرد: با معرفی ولایت امیر مؤمنان(ع)، دین مبین اسلام تکامل یافت و سبب یأس کافران که خواستار تحریف دین اسلام هستند.

حجت الاسلام علیپور، با اشاره به این که ملت ایران ملتی ولایت‌پذیر است و این درس را از همان واقعه غدیر فرا گرفته‌ است، خاطر‌نشان کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ما ثابت کرد که تا پای جان در راه دین‌، قرآن و اسلام ایستاده‌ است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک‌ افزود: خوزستان دروازه ورودی فرهنگ تشیع به ایران است و ولایتمداری مردم خوزستان از دیر باز روشن و واضح بوده است‌.

وی در پایان سخنان خود خاطر‌نشان کرد: ولایت و امامت در تداوم کار پیامبران است که در عصر غیبت بر عهده ‌ولایت فقیه است که نایب به حق امام زمان‌(عج) است./945/پ202/س
ارسال نظرات