۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۹۰۸۲۰
امام جمعه مسجد سلیمان:

دشمن از اندیشه اسلامی بسیج در هراس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان اظهار داشت: دشمن امروز از اندیشه اسلامی و اعتقادی بسیج در هراس است.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به روز غدیر، سرآغاز یک حرکت و دگرگونی است، اظهار داشت: اگر غدیر را عید ولایت و امامت بدانیم در آن صورت قادر هستیم ذات و حقیقت رسالت نبی اکرم(ص) و زحمات 23 ساله او را در این مسیر بهتر و شایسته شناخته و نسبت به آن واقف باشیم.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: آنهایی که با وارد کردن خدشه به این حادثه‌ تاریخی سعی می‌کنند مسأله امامت و ولایت را کم‌ اهمیت جلوه دهند باید بدانند که در خصوص هیچ کلامی و سخنی به صراحت و روشنی کلام ولایت و امامت سخن به میان نیامده و حرفی زده نشده است.

امام جمعه مسجد سلیمان افزود: در طول تاریخ نیز غدیر و موضوع امامت و ولایت از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و حتی نویسندگان شیعی و سنی به این حرکت تاریخی و تکمیل رسالت نبی مکرم اسلام با بیان امامت و ولایت اعتراف کرده و نسبت به آن اذعان دارند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه ابراز داشت: در سال‌های اخیر نیز با پیروزی انقلاب اسلامی این مسأله شکل و شمایلی متفاوت‌تر پیدا کرد به گونه‌ای که امروز تمام امت‌های اسلامی چشم به هدایتگری شایسته‌ترین رهبر عصر دارند که با فرمان رهبر معظم انقلاب دل‌های پیوند خورده با امامت و ولایت به هیجان و جوش و خروش می‌آید.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت هفته بسیج، نهاد بسیج را یک فرهنگ و تفکر و اندیشه ‌سازنده عنوان کرد و گفت: دشمن امروز از اندیشه اسلامی و اعتقادی بسیج در هراس است و همیشه به دنبال شکستن این ابهت و عظمت است.

وی در ادامه بسیج را نیروی ارزشی و بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب برشمرد و خاطر‌نشان کرد: آن چه امروز به بسیج و تشکل مردمی ما قدرت مضاعف بخشیده است، مسأله ولایتمداری است چرا که این نیرو درس‌آموخته مکتب غدیر و ولایت است./945/پ202/س
ارسال نظرات