۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۹۱۳۵۲
امام جمعه سراب:

جراحی بزرگ اقتصاد کشور سبب یأس دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب ‌گفت: دولت برای جلوگیری از اقدامات فرصت‌طلبانه و سوءاستفاده دشمنان، از افشای سیاست‌های خود در زمینه‌ ‌طرح هدف‌مندکردن یارانه‌های خودداری می‌کند.
امام جمعه سراب
حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، در‌باره طرح هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: این طرح از طرح‌های مهم و تأثیر‌گذار بر اقتصاد کشور است که از آن به عنوان جراحی بزرگ اقتصادی کشور یاد می‌شود.

امام جمعه سراب با اشاره به مصرف بیش از حد انرژی در کشور افزود: آمارها حاکی از مصرف بی رویه انرژی در کشور است و از آنجایی‌که بخش اعظم درآمد ملی‌؛ مبتنی بر نفت است، از این رو با ادامه یافتن وضع موجود در سال‌های آینده کشور از لحاظ درآمدی با مشکل روبه‌رو می‌شد.

رشتبری با تمجید از دولت کنونی که در‌صدد اجرای این طرح مهم و حیاتی است، اظهار داشت: اجرای این طرح از آرزوهای دولتمردان قبلی بود و دولت کنونی با جسارت و شهامت برای اجرای این طرح مصصم شده است و وظیفه مردم یاری رساندن و کمک به دولت در این زمینه است.

امام جمعه سراب ادامه داد: دشمنان نظام و قدرت‌های استکباری برنامه‌های اجرایی این طرح را رصد می‌کنند و به این دلیل به نظر می رسد دولت برای جلوگیری از اقدامات فرصت طلبانه و سوءاستفاده دشمنان از افشای سیاست‌های خود در زمینه اجرای این طرح خودداری می‌کند.

رشتبری در عین حال تأکید کرد: دولت باید در سیاست‌های خود به گونه‌ای عمل کند آسیبی به قشر ضعیف جامعه وارد نشود.

امام جمعه سراب همچنین از طبقه متمکن و ثروتمند کشور خواست تا داوطلبانه از دریافت نقدی یارانه‌ها انصراف دهند./949/پ202/س
ارسال نظرات