۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۹۲۱۳۲
عضو مجمع روحانیان مجلس:

ترور دانشمندان ما نشان از ناتوانی استکبار در تقابل با منطق روشن انقلاب اسلامی دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در جلوگیری از اقدامات سوء نسبت به دانشمندان و نخبگان کشور ضرورت داد.
موسي قرباني نماينده مجلس
حجت الاسلام موسی قربانی نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با ترور اخیر دانشمند متعهد کشور گفت: هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در جلوگیری از اقدامات سوء نسبت به دانشمندان و نخبگان کشور ضرورت داد.

وی افزود:ترور دانشمندان و نخبگان کشورمان که مسبوق به سابقه هم بوده، نشان از ناتوانی استکبار در تقابل با منطق روشن انقلاب اسلامی می باشد.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه مدعیان حقوق بشر در پنهان با تروریسم هماهنگی دارند تا با منطق و دانش مستقل مقابله کنند محکوم است.

وی با بیان اینکه فقدان نخبگان کشور با حذف فیزیکی جنایتی بزرگ است خاطر نشان کرد: ضرورت دارد دستگاه های امنیتی کشور هوشیار باشند و از تکرار این فجایع جلوگیری کنند.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به اتفاقات تروریستی منافقین کور دل در اوایل انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که در اوایل انقلاب هوشیاری مردم و همیاری آنها با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی موجب شد تا بسیاری از این ترورها نافرجام شود، به طوری که این طرح ها در نهایت به شکست منجر شد، امروز هم لازم است تا خود مردم هم در صحنه ها هوشیارانه حضور داشته باشند و تروریسم را رسوا کنند. /955/ت302/ج
ارسال نظرات