۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۴۱۱۹

آشنایی با مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت

خبرگزاری رسا ـ بانک اطلاعات و مقالات و دانستنی های پایگاه مجازی آل البیت (ع) مرجعی برای پژوهشگران و محققان علوم اسلامی است.
...




به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز جهانى اطلاع رسانى آل البیت (ع) در جهت اشاعه دین اسلام و بسط معارف اسلامی در فضای مجازی، مرجعی مورد اطمینان برای محققان علوم اسلامی محسوب می‌شود.

این پایگاه که در حال حاضر به سی زبان زنده دنیا همچون فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی، پرتغالی، اسپانیایی، تایلندی ... مشغول به کار است دارای بخش های متنوعی است که می توان به بخش کتابسرا اشاره کرد که یکى از غنى‌ترین کتابخانه‌ها در پایگاههاى اسلامى است که امکاناتی همچون نمایش کامل متن کتاب در موضوعات مختلف، نمایش متن کامل مجله ، ماهنامه وفصلنامه، ارائه مقالات مختلف علمى و فرهنگى و مباحث روز، نمایش پایان نامه هاى حوزوى و دانشگاهى را به محققان ارائه می دهد.

بانک نرم افزار از دیگر امکانات این پایگاه اینترنتی است که به ارائه نرم افزار هایی همچون مناسک حج، مشکات، قرآن کریم، ماه رمضان، رساله مراجع، صحیفه سجادیه و ... پرداخته است.

قرآن کریم، اهل بیت، تشییع، خاور شناسی، اجتماعی، حوزه علمیه از دیگر بخش های این پایگاه اطلاع رسانی است.

دانستنی های اسلامی که به معارف و معاریف نام گذاری شده است، دائره المعارفی از لغات و اصطلاحات است که با انتخاب هر حرف، می توان شرح و توضیح کلمات مورد نظر را مشاهده کرد.

بانک مقالات این پایگاه با دسته بندی موضوعات هر دانش و امکان جستجوی موضوعی و مولف، می تواند کمک بسزایی به محققان و پژوهشگران در جمع آوری فیش داشته باشد.

پایگاه اطلاع رسانی آل البیت با نشانی http://www.al-shia.org در دسترس علاقه‌مندان است. / 909/پ202/ع

ارسال نظرات