۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۹۴۲۱۹
امام جمعه سراب:

هتک حرمت عاشورای حسینی 88 ماهیت حقیقی عوامل فتنه را نشان داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب به عوامل مؤثر در ایجاد فتنه و آشوب‌های خیابانی سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: اهانت به قرآن و مقدسات اسلامی و هتک حرمت روز عاشورا، مخالف بودن عوامل فتنه با اصول و آرمان های یک دولت اسلامی را نشان داد.
امام جمعه سراب
حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب گفت: 9دی سال 88 نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران بود؛ و در این روز مردم ایران نشان دادند که به خوبی دشمنان خود را می‌شناسند و این روز به عنوان تجلی بصیرت و شکوه ملت ایران در تاریخ ماندگارشد.

وی افزود: حضور چهل میلیونی مردم در انتخابات و تمایل آنها به انتخاب گفتمان انقلابی و عدالت خواهانه ،به مذاق دشمنان ملت و ایادی داخلی انها خوش نیامد و ایجاد اغتشاش و ناامنی از طریق دامن زدن به بهانه های واهی در دستور کار آنها قرارگرفت.

امام جمعه سراب با اعلام این‌که فتنه سال گذشته با وجود برخی زیان‌ها و آسیب‌هایی که به کشور وارد کرد، سبب بیمه شدن نظام و انقلاب شد، اظهار داشت: حضور حماسی و پرشور مردم در روز 9دی و تکمیل‌شدن آن با حضور ملی در راهپیمایی 22بهمن اتمام حجتی برای دشمنان نظام اسلامی بود و این پیام را به گوش جهان رساند که این انقلاب و نظام مورد حمایت و پشتیبانی ملت آگاه ایران است.

حجت الاسلام رشتبری به عوامل مؤثر در ایجاد فتنه و آشوب‌های خیابانی اشاره کرد و ابراز داشت: اهانت به قرآن و مقدسات اسلامی و هتک حرمت روز عاشورا، مخالف بودن عوامل فتنه با اصول و آرمان های یک دولت اسلامی را نشان داد.

وی با انتقاد از برخی خواص بی‌بصیرت تصریح کرد: حوادث سال گذشته درس‌های آموزنده‌ بسیاری برای علاقه مندان به نظام اسلامی داشت.

حجت الاسلام رشتبری اضافه کرد: افرادی که با جریان فتنه همراه شدند در واقع بصیرت کافی نداشتند، به همین دلیل در شناخت دشمن و جریان های معاند به خطا رفتند.

امام جمعه سراب خاطر‌نشان کرد: تازمانی که بصیرت و آگاهی لازم در بین مردم وجود داشته باشد، دشمنان از آسیب رساندن به نظام اسلامی عاجز هستند./949/ت302/س

ارسال نظرات