۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۹۴۳۶۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

اهل بصیرت جلوه‌ای از ولایت مداری را در 9 دی 88 به جهانیان نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اهل بصیرت به پشتوانه فرهنگ عاشورایی جلوه‌ای از ولایت مداری را در نهم دی سال 88 به جهانیان نشان دادند و این افتخار برای ولایت مداران و دلدادگان به فرهنگ اهل بیت(ع) است.
حجت‌الاسلام سيد محمود مرويان حسيني، رئيس سازمان تبليغات اسلامي خراسان رضوي همايش بصيرت حسيني حجت‌الاسلام سيد محمود مرويان حسيني، رئيس سازمان تبليغات اسلامي خراسان رضوي همايش بصيرت حسيني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در همایش بصیرت حسینی که عصر روز گذشته در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اهل بصیرت به پشتوانه فرهنگ عاشورایی جلوه‌ای از ولایت مداری را در 9 دی 88 به جهانیان نشان دادند و این افتخار برای ولایت مداران و دلدادگان به فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به آیه‌ 136 سوره نساء «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ آمِنُواْ بِاللّهِ وَرَسُولِهِ وَالْکِتَابِ الَّذِی نَزَّلَ عَلَى رَسُولِهِ وَالْکِتَابِ»، ادامه داد: خداوند در قرآن مؤمنان را به ایمانی فراتر، ایمان به باطن‌ها پس از ایمان به ظاهر دعوت می‌کند.

حجت‌الاسلام مرویان حسینی بیان داشت: همان طور که زندگی‌ها پیچیده‌تر می‌شود توطئه‌ها پنهان‌تر و جریان باطل مجهز‌تر می‌شود بایستی ایمان اهل حق نیز خالص‌تر و دقیق‌تر باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این‌که ایمان هوشمندانه، ناب و خالص همراه با مجاهدت وتحمل سختی‌ها را بصیرت می‌گویند، اظهار داشت: حق‌‌شناسی و باطل‌‌شناسی، اولویت شناسی و زمان شناسی، علم شناسی و علم‌دارشناسی، حضور در میدان‌های نیاز و تحمل مرارت‌های صراط مستقیم، هنر اهل بصیرت است.

وی با اشاره به ویژه‌گی های اهل بصیرت گفت: اهل بصیرت کسانی هستند که به جای تمسک به فروع تأکید بر اصول دارند و وابسته به افراد و اشخاص نیستند و دلبسته به معیار‌ها و ملاک‌ها هستند و در تهاجم غوغا سالاری به صاحب امن ایمان پناه می‌آورند.

عضو شورای علمی گروه تبلیغ دفتر و تربیت اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به حدیثی از امیرمؤمنان علی(ع) در نهج‌البلاغه در باره فتنه، اظهار داشت: هواخواهی‌ها، قدرت طلبی‌ها و قانون گریزی‌ها سه ریشه برای اهل فتنه است که برای ایجاد فضای فتنه در جامعه مطرح می‌شود.

وی در پایان اشاره داشت: اهل بصیرت به پشتوانه
فرهنگ عاشورایی جلوه‌ای از ولایت مداری را در 9 دی 88 به عالم نشان دادند و این افتخاری برای ولایت مداران و دلدادگان به فرهنگ اهل بیت(ع) است./932/پ202/س
ارسال نظرات