۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۹۴۶۱۱
حزب الله لبنان:

هدف حادثه تروریستی مصر خدمت به طرح های صهونیستی و آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با محکوم کردن حادثه تروریستی علیه کلیسای قدیسین در اسکندریه مصر، این حادثه را در راستای خدمت به طرح های صهونیستی و آمریکایی ارزیابی کرد.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای در واکنش به انفجار کلیسای قدیسین در اسکندریه مصر، تاکید کرد: واژه محکومیت از بیان احساس رنجش، تاسف و اندوه ما از جنایت تروریستی علیه کلیسای قدیسین اسکندریه در ساعات اولیه سال جدید میلادی که منجر به کشته شدن افراد بی گناه شد، ناتوان است.

این بیانیه با ابراز همدردی با شهیدان مظلوم این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، آورده است: ما از خداوند می خواهیم که مسؤولان مرتبط را یاری رساند تا عاملان این جنایت و حامیانشان را شناسایی کنند.

حزب الله لبنان این حادثه تروریستی را یکی از خطرناک ترین دسیسه ها علیه امت اسلام دانست که با نشانه رفتن تنوع دینی در بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی دنبال می شود و افزود: هدف این جنایت ها خدمت به طرح رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و طرح های آمریکا برای تفرقه افکنی در کشورهای عربی و اسلامی است.

گفتنی است که جمعه شب در اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی کلیسای قدیسین شهر اسکندریه مصر 21 نفر از شهروندان مسیحی مصر که برای جشن سال نو میلادی تجمع کرده بودند، کشته و شمار بسیاری زخمی شدند. حسنی مبارک، رییس جمهور مصر با اشاره به دخالت خارجی در جنایت علیه مسیحیان این کشور بر مقابله جدی با عاملان این حادثه تاکید کرد./981/گ
ارسال نظرات