۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۹۵۰۸۶
امام جمعه موقت ارومیه:

اصل ولایت فقیه سبب ناامیدی دشمنان در عرصه دین‌ستیزی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ارومیه گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به اهمیت اصل ولایت فقیه و نقش آن در تداوم و پایداری نظام پی برده اند؛ بنابراین با توطئه های مختلف سعی در ایجاد فاصله بین مردم و رهبری دارند.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدتقی صاحب الزمانی، امام جمعه موقت ارومیه، ظهر روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به اهمیت اصل ولایت فقیه و نقش آن در تداوم و پایداری نظام پی برده اند؛ بنابراین با توطئه های مختلف سعی در ایجاد فاصله بین مردم و رهبری دارند.

وی تصریح کرد: اکنون مستکبران جهان با انواع حربه‌ها و حیله‌ها، سعی در دور‌کردن مردم و به خصوص جوانان از اصل ولایت فقیه دارند که با آگاهی مردم کشور تمامی این توطئه ها با شکست رو به رو شده است.

حجت الاسلام صاحب الزمانی با بیان این که ولایت فقیه رمز پایداری و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در سایه ولایت فقیه می توان به تقوای الهی دست یافت و به رستگاری رسید.

خطیب نماز جمعه ارومیه، عمل به دستورات قرآن و اصول نظام اسلامی را موجب عقب نشینی جبهه کفر اعلام کرد و گفت: قرآن مجید به عنوان رکن اسلام با آگاه سازی عمومی و با تعالیم خود به مسلمانان بصیرت بخشیده است تا در برابر جبهه کفر ایستادگی کنند.

حجت الاسلام صاحب الزمانی عمل به دستورات قرآن را سبب رشد فردی و اجتماعی دانست و یادآور شد: همان‌گونه که در قرآن وعده داده شده‌، عمل حقیقی به دستورات این کتاب آسمانی، راه رستگاری بشریت است.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته مردم را به تقوا و پرهیزگاری دعوت کرد و از آنها خواست ‌در انجام فریضه های واجب دینی سستی و غفلت نکنند.

نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام محمد تقی صاحب الزمانی، امام جمعه موقت ارومیه و با حضور پر شور مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد./936/پ202/س
ارسال نظرات