۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۹۵۴۶۱
نماینده ولی فقیه در گیلان:

تبعیت از ولایت فقیه تنها راه پیروزی در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، ولایت فقیه را اصل بی بدیل نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در طول سال های پس از رحلت امام کشتی نظام را از امواج پرتلاطم فتنه ها نجات داده و هم اکنون نیز تنها راه سعادت و پیروزی در مقابل استکبار پیروی از ایشان است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار اعضا ستاد برگزاری مراسم دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب گفت: این دیدار نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و گیلان بوده است.

وی با اشاره به حضور بیش از 5 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) افزود: شور و اشتیاق مردم برای دیدار و حضور عاشقانه و با بصیرت آنان در لحظه ورود رهبر معظم انقلاب تحسین همگان را برانگیخت.

امام جمعه رشت، گیلان را پرچمدار ولایتمداری در کشور دانست و خاطرنشان کرد: در تاریخ پرافتخار شیعه گیلان نقش و جایگاه مهمی داشته و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود بر این موضوع اشاراتی داشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ولایت فقیه را اصل بی بدیل نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در طول سال های پس از رحلت امام کشتی نظام را از امواج پرتلاطم فتنه ها نجات داده و هم اکنون نیز تنها راه سعادت و پیروزی در مقابل استکبار پیروی از ایشان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول بیش از بیست سال گذشته به بهترین شکل نظام اسلامی را مدیریت کردند، ادامه داد: حضور ایشان در رأس نظام، مایه دلگرمی ملت های مسلمان است.

امام جمعه رشت همچنین به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی درخنثی کردن فتنه های سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: فتنه های پس از حوادث انتخابات سال گذشته با مدیریت مقام معظم رهبری خنثی شد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در ادامه سخنان خود هشتم دی را روزی تاریخی و به یادماندنی برای مردم گیلان توصیف کرد و افزود: مردم گیلان در جریان فتنه 88 پیشگام و یک روز جلوتر در تجمعی ده ها هزار نفری ضمن حمایت از ولایت فقیه انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند./950/پ202/الف
ارسال نظرات