۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۹۶۲۷۰

نمایشگاه بصیرت در حوزه علمیه خراسان آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه بصیرت با حضور مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان در محل مرکز مدیریت این حوزه افتتاح شد.
فرجام نمايشگاه
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نمایشگاه بصیرت، از سوی کانون هابیلیان‌(خانواده شهدای ترور کشور) با حضور مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان در محل مرکز مدیریت این حوزه افتتاح شد.

حجت الاسلام فرجام در این مراسم با اشاره به مرز بندی کفر و نفاق در سوره کافرون اظهار داشت: شناخت این مرزها برای ما حوزویان بسیار ضروری است زیرا آسیب هایی که پس از انقلاب و یا در طول تاریخ اسلام متحمل شده ایم از این جریان نفاق است.

وی افزود: خطری که نفاق دارد هیچ گاه دشمن رودرو ندارد و به همان اندازه افشای ماهیت دشمن در درون خانه دشوار تر از رسوا کردن رو در رو است.

مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: اگر همراهی منافقان با بیگانگان نبود بسیاری از اتفاقات ناگوار همچون از دست دادن شخصیت های بزرگ انقلاب را شاهد نبودیم؛ چقدر زمان می برد تا شهید بهشتی و هاشمی نژاد و مطهری و.... را داشته باشیم.

وی شایع سازی، جنگ روانی، تصعیف روانی را سه شیوه عملی منافقین دانست وگفت: آنچه نفاق را به بن بست می رساند این است که مردم رهبری را خوب شناخته و مطیع او باشند.

وی در خصوص برپایی این نمایشگاه بیان داشت: این حرکت، گامی در جهت نشان دادن چهره نفاق خصوصا نفاق جدید به شمار می رود./930/د102/س


ارسال نظرات