۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۹۶۵۴۹

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمد امامی به عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر معرفی شد.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر، اظهار داشت: رسالت امروز روحانیان فعال در نمایندگی های ولی فقیه در سپاه، رصدگری و مقابله با توطئه های روزافزون دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگی های ولی فقیه در سپاه پاسداران بایستی با تزریق روحیه نشاط دینی، معنویت، بصیرت و ولایت مداری رزمندگان را بیش از گذشته برای خنثی سازی فتنه های داخلی و خارجی آماده سازند.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه روحانیت همواره در رکاب ولایت بوده و است، تصریح کرد: عده ای با ترویج شبهات و شایعاتی مبنی بر اینکه روحانیت منتقد نظام و رهبری است، می خواهند فتنه گری جدیدی را آغاز کنند، غافل از اینکه متضرر واقعی این مساله خودشان خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ولایت فقیه را نعمتی برای نیروهای مسلح دانست و گفت: افتخار و وجه تمایز نیروهای مسلح ایران دارایی از فرماندهی فقیه، حکیم و آگاه به زمان است که باید قدردان ولایت و رهبری بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نقش روحانیت پس از حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته حساس تر شده است، اظهار داشت: روحانیان به عنوان و پرچمداران مبارزه با جنگ نرم بایستی امروز نیز به نقش تاریخی خود که همان دفاع از حریم ارزش ها و شعائر اسلامی است، عمل کنند.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه روحانیت لحظه ای رهبری نظام را تنها نخواهند گذاشت، گفت: سعادت دنیا و آخرت در ولایت مداری خلاصه شده، اگر خواهان بصیرت و سعادت هستیم باید تابع محض منویات ولایت فقیه باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام حسن فرهادی، حجت الاسلام محمد امامی به عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر معرفی شد./935/پ202/ص
ارسال نظرات