۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۹۶۸۰۲
در آستانه دهه فجر؛

همایش روحانیت تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش طلاب، روحانیان و علمای حوزه های علمیه تبریز فردا در آستانه دهه فجر برگزار خواهد شد.
همايش
حجت الاسلام میکائیل صفایی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همایش طلاب، روحانیان، اساتید و فضلای حوزه های علمیه تبریز فردا در تبریز برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این همایش در آستانه فرا رسیدن سالگرد ورود امام راحل به میهن اسلامی ایران از ساعت9:30 در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد.

مسؤول کمیته روحانیت ستاد بزرگداشت دهه فجر در آذربایجان شرقی ادامه داد: این همایش با حضور و سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مدیر استانی حوزه های علمیه همراه خواهد بود.

حجت الاسلام صفایی همچنین با اشاره به برنامه های کمیته روحانیت در دهه فجر گفت: دیدار با خانواده های شهدای روحانی شهرهای مختلف استان و مسابقات قرآنی طلاب استان از مهمترین این برنامه هاست.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه کوهنوردی طلاب همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این مسابقه در کوه عون بن علی تبریز با زیارت عاشورا و قرائت فاتحه به ارواح مطهر شهدای گمنام پایان خواهد یافت./935/پ203/س
ارسال نظرات