۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۹۶۹۶۵

تدوین بیش از 1700 دقیقه ویژه‌برنامه دهه فجر در شبکه سهند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: سیمای استانی یک‌هزار و 730 دقیقه برنامه ویژه دهه فجر و 580 دقیقه ویژه برنامه برای 29 بهمن تهیه دیده است.
تدوین بیش از 1700 دقیقه ویژه‌برنامه دهه فجر در شبکه سهند
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی صدا و سیما آذربایجان شرقی، علی نواداد اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با برنامه‌های مناسبتی ویژه ایام الله دهه مبارک فجر میهمان خانه‌های مردم استان می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه استانی سهند با هشت عنوان برنامه در سیمای استانی، دهه فجر و 29 بهمن را گرامی می‌دارد، گفت: سیمای استانی یک‌هزار و 730 دقیقه برنامه ویژه دهه فجر و 580 دقیقه ویژه برنامه برای 29 بهمن تهیه دیده است که شامل برنامه قاصدک، مسابقه، میزگرد پاسخ به شبهات، سهندیه، تله فیلم به رنگ برف، پخش مجدد سریال کلید گمشده و دستاوردهای انقلاب است.

وی در خصوص برنامه‌های صدای استانی نیز افزود: این معاونت با تهیه ویژه‌برنامه‌هایی به صورت روزانه به استقبال جشن انقلاب و بزرگداشت قیام 29 بهمن تبریز می‌رود.

نواداد ادامه داد: برنامه سحرلر،خانواده، محفل، بچه‌ها سلام، جوان، کندیمیز و ائلیمیز، انقلاب بایرامی، گنجینه، انقلاب بهاری، دنیای جوان و سایر برنامه‌ها به صورت اختصاصی یا موضوعی به این رخداد بزرگ در تاریخ معاصر کشورمان می‌پردازند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همچنین در خصوص برنامه‌های واحد اطلاعات و اخبار مرکز گفت: انعکاس دستاوردهای استان در این ایام و تولید گزارش‌های مستند انقلاب اسلامی از برنامه‌های این واحد است.

به گفته وی واحد برون‌مرزی هم در برنامه‌های تولیدی خود به موضوع دهه فجر می‌پردازد./935/د102/س
ارسال نظرات