۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۹۷۰۵۸
همزمان با آغاز دهه فجر؛

زنگ انقلاب در مدارس خوزستان نواخته شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در 8 هزار مدرسه در استان خوزستان طنین‌انداز شد.
زنگ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با سراسر کشور، آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب ظهر امروز در هنرستان پسرانه فجر ناحیه 3 اهواز برگزار شد.

این آیین با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، و دیگر مسؤولان استانی برگزار شد.

آیت الله حیدری، در این مراسم، اظهار داشت: دانش‌آموزان، معلمان و مردم ایران اسلامی بدانند که امام خمینی‌(ره) یک واقعیت همیشه زنده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: تمام فقها به اصل ولایت فقیه تأکید دارند و این امر نشان از مبانی بسیار قوی این اصل تعیین کننده در اسلام است.

در ادامه این مراسم حجازی، استاندار خوزستان، اظهار داشت: هرچه زمان از انقلاب 1357 بگذرد با عظمت این انقلاب و عظمت راه امام راحل (ره) و عظمت بزرگواری امام (ره) و عظمت تأثیر‌گذاری انقلاب و عظمت آنچه خداوند به این مملکت و مسلمانان عنایت کرده آشناتر می‌شویم.

گفتنی است، همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام(ه) به وطن، به صورت نمادین و با حضور مدیرکل بهزیستی خوزستان و جمعی از مسئولان مراسم دیگری در مهدکودک درخشش اهواز برگزار شد.

همچنین پس از نواخته شدن زنگ انقلاب توسط مدیر کل بهزیستی خوزستان جمعی از کودکان مهدهای کودک اهواز با حضور در فرودگاه اهواز به صورت نمادین ورود تاریخی امام(ره) به کشور را گلباران کردند/945/پ203/س
ارسال نظرات