۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۷۴۳۹

بازدید طلاب و استادان حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی از نمایشگاه بصیرت

خبرگزاری رسا ـ معاون امور حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی از بازدید طلاب و استادان حوزه‌های علمیه برادران استان از نمایشگاه بصیرت در ارومیه خبر داد.
بازدید طلاب و استادان حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی از نمایشگاه بصیرت
حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون امور حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برنامه‌های حوزه‌های علمیه برادران استان در ایام دهه فجر گفت: اعزام دویست نفر از مبلغان به شهرها و روستاها در قالب طرح هجرت، برگزاری مسابقات قرآن، جشن دهه فجر و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و همچنین نشست‌های سیاسی با موضوع تحولات خاورمیانه از مهم‌ترین برنامه ها  در این روز‌ها است.

وی گفت: امروز نیز همزمان با ششمین روز از دهه فجر حدود چهارصد نفر از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی در قالب طرح بصیرت از نمایشگاه بصیرت با موضوعیت«‌واکاوی نفاق سبز‌» در ارومیه بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: این طلاب و استادان از حوزه‌های علمیه میاندوآب، شاهین دژ، سلماس، تکاب، نقده، خوی، ماکو، ارومیه برای بازدید از نمایشگاه بصیرت به ارومیه سفر می‌کنند.

حجت الاسلام مقدم گفت: طلاب در این نمایشگاه از طریق پوستر و عکس از تاریخچه گروهک منافقین، مناسبات درون فرقه‌ای منافقان، نقش منافقان در فتنه 88، تشابهات منافقان قدیم و جدید و همچنین بررسی مبانی التقاطی سران فتنه آگاهی پیدا می کنند.

یادآور می شود، نمایشگاه بصیرت با موضوعیت واکاوی نفاق سبز به همت کانون هابیلیان، متشکل از خانواده های شهدای ترور کشور در ارومیه گشایش یافت.

این نمایشگاه به مدت یک هفته تا 21 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برای بازدید عموم مردم دایر است./936/پ202/س
ارسال نظرات