۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۹۷۸۶۹
حجت الاسلام سقای بی ریا:

ملت ایران در 22 بهمن امسال دین خود را به انقلاب و امام ادا می کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بر ضرورت حضور پرشور آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در تظاهرات میلیونی 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب و امام راحل، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا می کنند.
حجت الاسلام بي ريا
حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت سالروز 22 بهمن ماه تاکید کرد: این روز ذاتا در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مهم است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و مردم هر ساله پرشورتر از سالیان قبل این روز را گرامی می دارند، اما اگر صد سال هم بگذرد هیچ از اهیمت آن کاسته نمی شود و روز به روز پایه های آن مستحکم تر می شود.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دستاوردهای بی شماری را به ملت ایران داده است و همه باید قدردان این نعمت بزرگ و بی بدیل باشیم.

حجت الاسلام سقای بی ریا تصریح کرد: امروز خورشید انقلاب در کشورهای مختلف نورافشانی می کند و همه از نور آن استفاده می کنند و ما تبعات و آثار آن را در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه می بینیم

این استاد حوزه علمیه قم گفت: با توجه به انقلاب های الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران در منطقه، امسال 22 بهمن اهمیت بیشتری پیدا کرده است و باید به ابعاد مختلف آن توجه کرد.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین تاکید کرد: امروز هیچ کس شک ندارد که موج بیداری جهان اسلام نشات گرفته از انقلاب با برکت اسلامی است و خود دشمنان هم به این موضوع اذعان و اعتراف می کنند.

وی اظهار داشت: از سویی دیگر باقی مانده فتنه 88 می خواهند از فرصت ها استفاده کنند که همین مساله اهمیت بیشتری به 22 بهمن می بخشد که مردم هوشیاری خود را حفظ کنند و بدانند دشمنان از هر فرصتی می خواهند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سؤ استفاده کند.

حجت الاسلام سقای بی ریا با بیان اینکه اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل لزوم پیگیری، ریشه دار کردن انقلاب اسلامی و بزرگداشت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، مضاعف است تصریح کرد در بهار جدید انقلاب جای امام و شهدا خالی است.

وی 22 بهمن را روز تجدید بیعت با رهبری و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: ما باید در ادامه راه آنها حرکت کنیم و در راهپیمایی روز 22 بهمن یاد و نام آنها را گرامی بداریم و دین خود را به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی ادا کنیم. /924/ ت302/ص
ارسال نظرات