۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۹۸۱۹۹
نماینده ولی فقیه در سپاه جلفا:

حرکت در مسیر ولایت انتظار امروز از یاران انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه جلفا با بیان این‌که امروز زمان نمایش ولایت‌مداری در عمل است، گفت: حرکت در مسیر ولایت انتظار امروز از یاران انقلاب است.
ولايت فقيه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام علی طالعی در جمع بسیجیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن حاضر بود و تحولی بنیادین نه تنها در ایران بلکه در سطح منطقه، جهان اسلام و به طور کلی در سطح جهان ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمانی به وقوع پیوست که دنیا به اجبار یا باید با بلوک غرب یا بلوک شرق تعریف می‌شد اما انقلاب شکوهمند اسلامی با ماهیت اسلامی و هویت دینی خود نظام سومی را در این برهه از زمان تاسیس کرد که ارزش‌ها و اصول پذیرفته و قطعی شرق و غرب را همچون سکولاریسم، لیبرالیسم، مدرنیسم و ... به چالش کشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دینی و نشان دادن پایداری و مقاومت تا به امروز جلوی زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی را در سطح بین‌المللی و خارج از کشور همچنین استثمار و استبداد داخلی گرفته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جلفا خاطرنشان کرد: این سؤوال مطرح است که چرا در ایران انقلاب شد و ملت ایران خواستار چه بودند،‌ ملت ایران اسلام را می‌خواستند که در رژم ستمشاهی نبود، استقلال و آزادی را می‌خواستند که رژیم ستمشاهی سر تا پا وابسته بود.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت انتظار امروز از یاران انقلاب است، تصریح کرد: ملت ایران حق انتخاب و نظارت بر امور خود را داشتند که در نظام قبلی نبود، مردم خواستار عدالت بودند که در رژیم قبلی وجود نداشت و همین امر نارضایتی‌ها را به دنبال داشت.

حجت الاسلام طالعی افزود: امام امت به عنوان رهبر نهضت و بنیانگذار حکومت اسلامی خواسته‌های ملت خود را که رکن سوم نظام اسلامی است برآورده کردند.

وی گفت: اگر انقلاب اسلامی تا به امروز با وجود همه توطئه‌ها، تهدیدات، تحریم‌ها و تحمیل‌ها توانسته سر پا بایستد و به عنوان سرمشق و الگو برای ملل مظلوم و محروم باشد در سایه پای‌بندی به اصول اساسی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام طالعی در ادامه تصریح کرد: امروز تکلیف داریم برای انتقال ارزش‌ها به نسل چهارم و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی که علیه این هدیه الهی می‌شود به اصول اساسی انقلاب پای‌بند باشیم و فعالیت، اقدام و حرکت‌هایمان در چارچوب قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جلفا افزود: آنان که خون شهدا را پایمال کرده و از خط امام(ره) انحراف پیدا می‌کنند باید بدانند که در صف دشمن قرار گرفته و علیه این انقلاب شکوهمند گام برمی دارند و این همان است که دشمن را شاد و دل دوستان را جریحه‌دار کرده است./935/د102/س
ارسال نظرات