۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۹۸۶۴۸
ویژه طلاب؛

دوره توانمندسازی و شبکه سازی بسیجیان در فضای مجازی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره توانمندسازی و شبکه سازی بسیجیان طلبه در فضای مجازی با هدف انسجام حضور آنان در این فضا ومقابله با تهدیدات فرهنگی در مشهد برگزار شد.
اينترنت
حجت الاسلام محمدی، مسوول آموزش و تربیت بدنی مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: به منظور تقویت،توسعه، توانمندسازی و شبکه سازی بسیجیان طلبه در فضای مجازی دوره آموزشی دو روزه از سوی این مرکز با همکاری سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

وی، افزایش سطح تخصصی و مهارت های فرهنگی بسیجیان و حضور منجسم در فضای مجازی، شناسایی، آموزش و به کارگیری بسیجیان هنرمند و اهل قلم در فضای مجازی، ایجاد ظرفیت های فرهنگی برای مقابله تهدیدات فرهنگی، ایجاد مصونیت و آگاهی های فرهنگی اطلاعاتی جهت کاهش آسیب های فرهنگی را از دیگر اهداف برگزاری این دوره ذکر کرد و افزود: این دوره آموزشی روزهای 28 و 29 بهمن ماه با حضور 50 تن از طلاب خواهر و برادر بسیجی در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

مسوول آموزش و تربیت بدنی مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی ادامه داد: در این دوره، با حضور اساتیدی از سپاه امام رضا(ع)، مطالبی با محوریت تهدیدات نرم و نقش بسیج در مقابله با آن(وبلاگ نویسی، آموزش ایمیل وسالم سازی فضای مجازی) در دو بخش تئوری و عملی به شرکت کنندگان ارائه شد./930/پ202/ص

ارسال نظرات