۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۹۸۷۲۹
استاندار قم خبر داد؛

15 خانه فرهنگ در قم راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم، از راه اندازی پانزده خانه فرهنگ در این استان در آینده نزدیک و همچنین آمادگی جهت ایجاد نمایشگاه دائمی نرم افزارهای علوم اسلامی خبر داد.
موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور، استاندار قم روز یک شنبه در مراسم آغاز بکار نخستین نمایشگاه و جشنواره نرم افزارهای علوم قرآنی، با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلامی و حضرت امام جعفر صادق(ع) هفته وحدت را گرامی داشت.

وی درادامه با بیان اینکه امروز موج اسلام خواهی جهان را فراگرفته است، گفت: این بیداری برگرفته از انقلاب اسلامی ایران فصل جدیدی را در تاریخ معاصر خواهد گشود.

استاندار قم تاکید کرد: تزلزل و سرگشتگی که در نظام استبداد و سلطه مشاهده می شود نیز ناشی از عمق خطری است که آنها از فراگیر شدن موج اسلام خواهی احساس می کنند.

وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه و استکبار مستاصل و درمانده شده است، کشتار شیعیان بحرین را محکوم کرد و گفت: این گونه اقدامات تاثیری در خاموش کردن این شعله فروزان نخواهد داشت.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه امسال شاهد فعالیت های بسیار خوبی در حوزه فرهنگ استان بودیم، ابراز داشت: شهر قم مرکز علمی و فرهنگی است و وجود حوزه های علمیه، مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی به این شهر مذهبی جایگاه و موقعیت ویِژه ای بخشیده است.

حجت الاسلام موسی پور از راه اندازی 15 خانه فرهنگ در قم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ما در آینده نزدیک شاهد افتتاح این خانه های فرهنگ خواهیم بود و همچنین آمادگی داریم با همکاری وزارت ارشاد این خانه ها را گسترش دهیم.

استاندار قم با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه نرم افزارهای قرآنی، ابراز داشت: استان قم آمادگی دارد که این جشنواره را هرساله برگزار کند و همچنین آمادگی داریم نمایشگاه دائمی نرم افزارهای علوم اسلامی را در قم راه اندازی کنیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات