۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۹۹۱۲۱
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

تحریم همه جانبه رژیم صهیونیستی بخشی جدایی ناپذیر از پروژه مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با اشاره به کاستی ها و کوتاهی ها در تحریم همه جانبه رژیم صهیونیستی، خواستار گسترش دایره تحریم ها علیه اسراییل در تمام زمینه ها و در میان تمام گروه های جامعه شد.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی جمعیت لبنانی حمایت از قانون تحریم رژیم صهیونیستی به ریاست دکتر عبدالملک سکریه، گفت: تحریم همه جانبه رژیم صهیونیستی از جمله تحریم اقتصادی و فرهنگی بخشی جدایی ناپذیر از پروژه مقاومت است که مبتنی بر محاصره اشغالگران و بیرون راندن آنها و همچنین پیروزی بر آنهاست.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به کوتاهی های صورت گرفته در خصوص این تحریم ها و در پیش گرفتن رویکردهای سیاسی و برگزاری کنفرانس های خاصی که به صورت غیر مستقیم به دنبال سازش تدریجی با رژیم صهیونیستی هستند، گفت: باید دایره تحریم ها علیه اسراییل باید در تمام زمینه ها و در میان تمام گروه های جامعه ما گسترش یابد.

وی با اشاره به نقش آمریکا در هدایت تمامی تلاش ها برای ماندگار ساختن اسراییل در منطقه، استفاده آمریکا از حق وتو در خصوص پیش نویس قطعنامه محکومیت شهرک سازی های اسراییل در خاک های اشغالی در شورای امنیت را نشانی آشکار بر این نقش آمریکا دانست و تاکید کرد: باید همیشه این نقش آمریکا را در نظر داشته باشیم و دست قیمومیت آمریکا را از لبنان ببریم؛ چراکه این امر یکی از گذرگاه های عادی سازی روابط با اسراییل است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه در میدان تجربه هر روز بیش از پیش ثابت می شود که مقاومت تنها راهکار برای پاسداری از لبنان در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است، افزود: حملات رسانه ای برنامه ریزی شده در عرصه بین المللی و داخلی علیه مقاومت هیچ تاثیری بر معادله قدرت لبنان با سه گانه مقاومت، ارتش و ملت نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هرگز وارد جنجال آفرینی ها نخواهیم شد، گفت: ما تنها به تلاش سازنده در راستای خدمت به میهن خواهیم پرداخت و از همین رو خواهان تشکیل دولت ملی برای خدمت به مردم در سایه عزت و مقاومت هستیم تا لبنانی ها در چارچوب آزادی و پویایی اجتماعی و اقتصادی و تحت حمایت سه گاه ارتش، ملت و مقاومت زندگی خود را ادامه دهند./981/گ
ارسال نظرات