۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۹۹۴۸۷

اعلام حمایت استادان حوزه علمیه اهواز از نامزدی آیت الله مهدوی کنی

خبرگزاری رسا ـ اساتید حوزه علمیه و ائمه جماعات شهرستان اهواز در بیانه ای از نامزدی آیت الله مهدوی کنی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری حمایت کردند.
آيت الله محمد رضا مهدوي کني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اساتید حوزه علمیه و ائمه جماعات اهواز در بیانه ای از حضور آیت الله مهدوی کنی در نامزدی ریاست مجلس خبرگان رهبری تشکر کردند و اظهار داشتند: احساس تکلیف آیت الله مهدوی کنی در هدایت سکان خبرگان رهبری قابل تقدیر و تحسین است.
در این بیانیه، اساتید حوزه علمیه اهواز، خطاب به آیت الله مهدوی کنی، نوشته اند: اعلام خبر قطعی حضرتعالی به عنوان نامزد ریاست خبرگان رهبری برای دوست داران و دلسوزان انقلاب بسیار مسرت بخش بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: لذا اینجانبان بر خود لازم میدانیم از این احساس تکلیف تشکر و قدردانی نموده و حمایت خود را از آن شخصیت برجسته علمی و انقلابی و پشتیبان جدی ولایت فقیه اعلام می نماییم.

بیانیه اساتید حوزه علمیه اهواز، می افزاید: رجاء واثق داریم که علماء بزرگوار مجلس خبرگان رهبری نیز تشخیص صانب خود را در این مرحله حساس عملی خواهند نمود؛ پیوسته توفیق، سلامتی و طول عمر حضرت عالی را از خداوند منان خواستاریم./945/د102/ص
ارسال نظرات