۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۹۷۶۲۸

ابراز خرسندی نتانیاهو از نصب دوربین‎های نظارتی در مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد نصب دوربین‌های نظارتی به نفع این رژیم است.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رزیم صهیونیستی اعلام کرد نصب دوربین های نظارتی به نفع این رژیم است.

 

نتانیاهو در اظهاراتی در بیت المقدس گفت: اسرائیل بر این باور است کسانی که از معبد سلیمان دیدن می کنند یا در آنجا عبادت می‌کنند، باید اجازه داشته باشند این کار را در صلح و آرامش و بدون خشونت ، به دور از تهدید، بدون ارعاب و به دور از حرفها و اقدامات تحریک آمیز انجام دهند.

 

وی مدعی شد: ما همچنان دسترسی به معبد سلیمان را برای عبادت کنندگان و زائران صلح طلب فراهم و تضمین می کنیم و در عین حال نظم و امنیت عمومی را نیز حفظ می کنیم. ما از افزایش هماهنگی میان مقامات اسرائیلی و اداره وقف اردن از جمله تضمین اینکه زائران و بازدیدکنندگان و عبادت کنندگان از خود خویشتنداری نشان دهند و به قداست آن ناحیه احترام بگذارند، استقبال می کنیم و همه اینها در هماهنگی با وظایف مقامات اسرائیلی و وقف اردن است.

 

این اظهارات در حالی مطرح شده است که رژیم صهیونیستی در دو ماه گذشته به طور مداوم از ورود نمازگزاران فلسطینی به محوطۀ مسجدالاقصی در زمان بازدید شهرک‌نشینان و مقامات صهیونیست جلوگیری کرده است.

 

در همین حال، خشونت فزاینده شهرک‌نشینان اسرائیل و یورش مکرر آنان به مسجد الاقصی که سومین مکان مقدس مسلمانان به شمار می‌آید، خشم و اعتراض فلسطینی‌ها را بر انگیخته است./982/ب101/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات